Midsommardagen ~

 
Hade en mycket trevlig midsommar igår, åkte iväg till Felicia igår kväll där vi satt och pratade & hade det allmänt mysigt. Senare under kvällen drog vi iväg till en fest där min syster höll till. Jag körde dock igår, så var helt nykter hela kvällen. haha

Idag har jag inte större planer under dagen. Ska iväg till Erica ikväll för lite förfest för att sedan dra ut.
Så det ska bli kul!
 
Vad ska ni göra idag?



Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Vilka fina bilder :)
Idag ska jag tvätta och städa (om jag orkar).

Ida Lindborg ♡

härlig bild!
Sv: Tack finis! :D

Elin

Bra tack, vad görs?

Elin

Jag tar det lungt, bloggar och fixar lite.

Hur var din midsommar?

Sandra

låter som du haft det bra *:)
jag är sjuk så är lite halvsegt

Motionerafetto

Vad härliga bilder! :-) Låter som en bra midsommar.

Själv spenderade jag den på en flygplats, tunnelbana, flygplan och sedan i bil. Lagom kul ;-)

Linnéa

Så söta bilder <3

Cajsa Lindahl

Hehe tackar. ^^

Lollee

Fina bilder!

Aurora

Vilken fin blogg du har! :) Själv har jag precis börjat blogga igen, skulle vara kul om du ville kika in och titta lite :) Kram

Maja

Låter som om du hade en riktigt skoj midsommar, skönt att va nykter ibland också ^^

amanda

fina bilder :D

Elin

Super!

KassandraPalma

så mysigt !

Elin

Superfina bilder! Hoppas du har en bra midsommardag också? :)

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Maja!

Så kul, idag ska jag bara chilla ;P

NICOLE

Mysigt! - både idag och igår =)

SV Tack :D Hehe jaa det är så skönt när man väl gör det! Jag ville ha långt över bal o student men nu är ju allt över så bort med håret! ;)

G I N A ~

härliga bilder! låter som en kul kväll btw ;D

Boel

Härliga bilder :D

Sv: Ja, visst är han :')

VERONICA - modeblogg

Men så mysigt, och härliga bilder, vad kul! :) Ha en underbar kväll fina du, kramkram!

Nathalie Tegelstam

Så fina och härliga bilder :) Många kramar

Double Up - Malin & Lina

-------------
Delta gärna i våran fototävling: http://doubleup.blogg.se/2014/june/tavling.html#comment

Gillar du inte dessa kommentarer? Vi ber om ursäkt <3
Tack på förhand / Double Up!

Isabelle

Låter som en kul midsommar!

Sv: Ja verkligen!

emelie andersson

så fina bilder :)

sv: naw tack fina du :D

Ida - foto & häst

så härligt :D
sv; taack :')

Fröken Grön

Sv: Tack så mycket. Vad glad jag blir! :) Kramis!

Annabel Lee

Snällt av dig att ställa upp som chaufför i alla fall! (Taking one for the team och allt). Jag var också chaufför, men bara fram till klockan tio ^^

V I L M A L A ♔

Åh så härligt, ska va med kompis c:

Julia

lät kul :)

Ida Lindborg ♡

Sv: var så lite så :) kramis

Hanna

Härliga bilder! :)
Själv var jag i Grisslehamn, på landet hos vänner till familjen under midsommar :))
SV: Hoppas vädret blev bra på midsommar hos dig :)
Jag fick molnigt och lite sol hos mig, härligt ;)

Selina

Härligt collage!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: