Sengångare ~

Det var en hel del av er som undrade vad en korvpannkaka är för något.
Och här kära vänner, har ni gårdagens apgoda korvpannkaka.
nomnomnom
 
Godmorgon! Är uppe före tuppen och jag skulle ljuga om jag sa att jag var pigg som en mört.
Är snarare lika trött som en sengångare. höhö
 
Jag ska alldeles strax bege mig mot jobbet som pågår mellan 6:30 - 15:30.
Så tänk lite extra på mig när ni är ute och har det gött.
För jag tillbringar min sommar inomhus. haha

Vad ska ni göra idag? :)



Emma Broberg

åhh spännande :D

V I L M A L A ♔

GOTT :D
Jag ska haha chillaa med livet c:

Linnea

Gott :p

ebba

såg riktigt gott ut faktiskt, jag brukar göra med bacon i :)

HJJONSSON

Åh gott!!

MADDISENJ.SE

Spännande, det har jag aldrig ätit

LIENE

Tack så mycket :D

Det där låter jättegott!

Amanda [SPONTAN]

Lät som en riktigt intressant matkombination!

Selina

Kan tänka mig att det är gott!

Ida - foto & häst

åh så gott!!
sv; tack ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: