062 ~

Untitled
 
062. Hur brukar du titta på Melodifestivalen?
Jag har inte tittat på melodifestivalen alls de senaste två åren. Så den här veckans svar lär nog inte vara så intressanta, då jag inte är insatt i melodifestivalen alls iår. haha



Josefine

sååå gott!!!

Amanda

Hur kommer det sig att du inte tittar? :)

Michelle

Har inte heller tittat! Vill men glömmer alltid bort eller så har jag en massa annat planerat!! :/

Viktoria Eriksson

hehe sj har jag glömt att kolla ;) Kram <3

Åsa

Sv: Tack i efterskott!
Är tillbaka från blogg pause nu :)
Kram

Johanna

Åh så gott! Kram

LIENE

Jag har inte heller kollat på det dem två senaste veckorna :)

Jen

Aaw tittar tyvärr inte heller på den :(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Samma här, jag har också hoppat över den.

Madeleine

du har inte missat något viktigt. det har varit helt eländigt dåligt i år ^^

B R O W N S U G A R

Tkr den blivit sämre detta året :(

Amanda

Har inte tittar mello på flera år :)

Johanna

Nä åh det har ju blivit så dåligt de senaste åren. Förstår dig!

Sanna Preifelt

Mums :) Har själv inte tittat så mkt i år, tkr det blir sämre och sämre :(

malin


-ja det var riktigt kul! :D
vad har du för dig? :)

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tusen tack!

Har faktiskt inte sett melodifestivalen en enda gång i år ^^

Eriica

Veckans blogg är nu avslutad & vinnarna är uppe på bloggen, kika in & se om just DU vann! & om inte så kommer det en ny chans redan i morgon :) Kram

malin

-ja riktigt kul! :)

vad har du för dig? :)

Linnea

Svar: Ja visst ät hon! samma här :)
Hoppas att du får en toppen start på den nya veckan imorgon!
Kram! ♥
//Ledsen för sent svar//

Beccys 2.0

Jag älskar godiset på bilden ;) Du missade inget iår, ingen rolig melodifestival iår av det jag såg iallafall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: