072 ~

 
072. Om du bara fick välja ett resmål att besöka en vecka om året resten av livet, vilket blir det?
Oj, jag skulle ju vilja besöka hela världen. Men om jag var tvungen att välja ett ställe skulle jag välja något varmt land, som typ Turkiet. Där kan man både sola, bada och shoppa då shoppingen var något jag saknade när vi var i Grekland. Det tar inte lika lång tid att åka dit heller. Dock skulle jag vilja åka till Australien också.
Så det var en svår fråga!



frida christina

Jättesvår fråga ju!

hanna

jaa, fast här har det faktiskt inte blåst så mycket, vilket är skönt :D

emelie andersson

sv: hihi jadå :)
allt bra idag?

Viktoria Eriksson

härlig bild! svår fråga! <3 kram

V I L M A L A ♔

Åh underbart! :D Jag hade lätt tatt london ^^

Celine

Åh blev jättesugen på att åka utomlands när jag såg den bilden haha!
Jag hade nog tagit London faktiskt! <3 Finaste staden jag någonsin varit i!

- Det håller jag verkligen med om ;)

LIENE

Jag skulle välja till Australien också. Eller LA när det är sommar där :)

KassandraPalma

varma länder är underbara länder!!

Nathalie Tegelstam

Jag vill också besöka hela världen :))

Julia - En träningsblogg.

Sv: Det vart SÅ gott!

Ha en superbra Måndagskväll!

Moa

Håller med dig där om Australien, där hade jag gärna bott också :)

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack!

Linda [fotoblogg]

Superfin bild :)
Sv: Tack, vad snällt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: