077 ~

 
077. Vill du vara bland de första att testa ny teknik när den kommer ut?
Nej, det känner jag absolut inget behov av. Varför måste man vara först?
Det är väl bättre att vara lite efter alla andra, så kan
man läsa och jämföra med vad andra tycker om
produkterna så att man kan få det bästa ;)



natalia

Bra svar där :D

V I L M A L A ♔

Håller med! kram

Viktoria Eriksson

bra svar, håller med :D kram <3

LIENE

Vad bra svar ;)
Jag tycker nog det är lite knäppt när människor absolut vill vara först med att köpa en pryl eller samlar prylar och flera mobiler. Men visst, alla har väl sina laster och så. Men ändå, onormalt. Inte för att människorna är onormala. Jag bara tycker det beteendet är konstigt :P

Johanna - A dream as a model ♥

smart tänkt :D

Ida ☯ the sky under the sea

Tänker som du! Då jag skulle köpa ny telefon vågade jag bara välja mellan de min pojkvän haft, haha x)

Erika

Sant!

sv: Tack, hoppas jag också :)

Amanda [SPONTAN]

Håller helt klart med dig :)

frida christina

Håller verkligen med!

Lisa Radojewska

sv; Vad skönt! är du i skolan osv, eller är du hemma sjuk fortfarande? :)
Kram

Natalie Salazar

ja håller med där man vill ju höra vad andra tycker om grejen :D

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Håller med!!

sv: det är en blandning av en bondkatt/perser :) Du hittar bilder på honom i bloggen nu om du är nyfiken. Han är sååå söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: