080 ~

Iphone 5s
 
080. Länka en teknisk pryl du suktar efter just
Även fast jag älskar min 4s så hade inte en guldig 5s suttit helt fel.



Emma Broberg

åh ja, det skulle verkligen inte vara fel med en ny iphone! ha en bra kväll, kraaaam. <3

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Vill också ha! :D

Esmeralda

Älskar min iphone 5s i guld!! så snygg och värt det :D

Josefine

själv gillar jag inte Apple men färgen e fin!

SARA

En iphone 5s hade verkligen inte suttit fel här heller :))

En plats i solen

Snygg, en sådan skulle jag med kunna tänka mig och ha

SOPHIEHELENA

Som tusan :)

Ida ☯ the sky under the sea

Hade nog valt en svart, men de guldiga är hur snygga som helst!!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Den är så himla fin:)

sv: jaa, verkligen:) Kramisar♥

Mirjam Wallmark

De guldiga är så himla snygga! ♡ kram

Linnnea

Svar: Tack så jätte mycket! :)

Hoppas att du fått en bra start på veckan! 

Några planer för veckan? 

Kram! ♡

i s a b e l l a w l

svar: ja, supergott ♥

MATILDA

himla snygg mobil :D

hanna

jag har en 5a och vill ha en 5s guld!! så snygg :D

Moa

håller med haha :)) har med en 4s men 5s hade liksom inte suttit fel det heller ;)

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Vill också ha en Iphone 5s :D

julia

den guldiga är så fin :) har dock också en 4s och den funkar hur bra som helst!

Matilda

Åh jag vill haa!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: