Älskade Luna ~


Mina fina tjej, jag hoppas du har det bra nu där uppe.
Jag önskar bara att du hade sluppit den där dumma tumören så att du hade fått levt lite längre.
Det är så tomt och tyst här hemma utan dig och ditt gnisslade hjul.

Jag hoppas att du springer runt och busar med Mimmi, att ni hittar på massa bus och äter massa maskar och annat gott. Jag hoppas att du springer runt och är lycklig utan att ha ont längre.

Du älskade att få komma ut och springa samtidigt som du älskade att få springa i ditt hjul.
Maskar, ärtor och broccoli var det bästa som fanns.

Jag vill bara tacka för den tiden och glädjen du gav oss,
så många gånger som vi har skrattat åt dina tokigheter.
Jag älskar dig min fina prinsessa.
 
Sov gott & hälsa Mimmi.
 
Vila i Frid, min fina Luna.
  ♥ 25 november 2011 • 3 mars 2014
2 år och 3 månader.
 



MATILDA

åh vad söt och synd! :/ RIP

Julia - En träningsblogg.

Åh nej, så sorgligt. Rest in peace. <3

Kram!

Lina

Åh nej vad synd :(
Vila i frid lilla Luna!

Mamsen

Ja du gumman min. Så kort tid på jorden för oss, men så många glada minnen lilla Luna har gett oss =)
Vila i frid Luna och hälsa Mimmi, Molly, Shima, Kokos och alla andra små underbara vänner =)





Emma

Åh vad trist! :(
Svar: Tack detsamma! :)
Kram

linah

<3 himla söt var hon
let her rest in peace


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: