Årsutmaning v.13 ~

My Fairytale Ever After | via Tumblr

081. Hiss & Diss - Teknik
Hiss
- Alla roliga appar
- Lätt att dela med sig av saker
- Min iphone, förstår inte hur folk kan göra sönder sina iphones?
Jag tappar min telefon ofta, men den har inte gått sönder än, haha.
 
Diss
- Alla olika mobiler, hur ska man kunna välja när det är dags att byta?
- När tekniken strular.
- Alla spel, man blir så beroende.
 
082. 5 tekniska prylar du tycker är onödiga
- Soldriven ficklampa.
- Happy Plugs: 18 Carat Guld Earbud för 95.000 :-
- Bluetoothvantar till telefonen. Sen när blev det jobbigt att svara i telefonen?
- Lampor man sätter på däcken för att få dom att lysa.

diamonds | via Tumblr
083. Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner?
Nej, det tror jag inte. Ett tag läste jag aftonbladet minst två gånger per dag, men det gör jag inte längre. haha

084. Har du någon trevlig nyhet att berätta?
Jag har fått jobb över helgen, så jag ska göra marknadsundersökningar och ställa frågor till fågelskådare vid Trandansen/Hornborgasjön.

085. Vad för slags nyheter tycker du är mest ointressant?
Sportnyheter! hahaha

ICE CREAM ON STAICK

086. Om du inte fick reda på nyheter om vad som hänt i Sverige på en vecka, skulle du tycka det var jobbigt?
Nej, när jag till exempel är utomlands så får jag ju inte reda på vad som händer i Sverige.
Så näe, jag tycker inte att det är särskilt jobbigt.

087. Länka en artikel från aftonbladet.se som är den typ av artiklar du helst läser
Jag brukar läsa nyheter, som till exempel den här.

088. Hiss & Diss - Nyheter

Hiss
- Bra att veta vad som händer i världen.
- Många olika artiklar, så finns alltid något som passar alla.
 
Diss
- Att media alltid överdriver så sjukt mycket. Då vet man ju inte riktigt vad man ska tro på.

Untitled

089. 3 ställen du brukar kika på för att få reda på nyheter
- Facebook (Allt som står på fb är sant)
- Aftonbladet
- Bloggar




Jen

HAHAHAH! soldriven ficklampa XDDDDS


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: