Rubrik ~

 
Hej på er! Ligger för tillfället i min säng och ska strax äta frukost.
Runt 15 ska jag träffa Erica och så ska vi sätta oss ner och prata om vart vi vill åka på semester i sommar och sånt där. Sen får vi se om hon hänger med mig till gymmet sen, hoppas på det då vi inte tränat ihop sen i augusti/september förra året :) Ikväll ska jag försöka se veckans avsnitt av The Originals, The Vampire Diaries och Reign, då jag inte tittat på det i veckan (:
 
Vad ska ni göra idag?



Malin Aurora

Åh vilken vacker bild!

Nelly

Det låter som trevliga planer :) Själv ska jag jobba xD

Sanna Widman

Åh vilken fin bild :)

Nu är veckans blogg dragen så kika in och anmäl dig gärna igen! :)
http://sannawidman.se/2014/march/veckans-vinnare-ny-omgang.html#comment

SOPHIEHELENA

Ja eller hur :)
Helt underbar bild!

Hanna

hoppas du fick en bra söndag :)

Rebecca

Nu är veckansblogg dragen, kika in å se om det blev du. Annars kan du anmäla dig igen. Ha en härlig kväll :)
http://byrrebecka.blogg.se/2014/march/veckansblogg-ny-omgang.html#comments

Amanda

Kul att planera semestern :D

J o j z y ♛

SV: HAHA NOPE :(
Luuuv kexchoklad <3

emelie andersson

åh cool bild :D

Beatrice Jakobsson - fotografering

Sv: Då är vi två med att älska Weheartit!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: