Snuttarna ~

Mina små killar är nog det finaste som finns, även fast dem bråkar så kan de
10 minuter senare ligga och sova såhär.
 
Har hållit på med en ny design hela dagen, är så trött på den jag har nu så det är helt enkelt dags för ett byte.
Jag är dock snart klar med den nya och är sjukt nöjd med den. Fast den lär nog inte komma upp förrän imorgon då jag alldeles strax ska kila iväg och ha filmmys med familjen. Tanken är att vi ska se boktjuven.
Är det någon av er som sett den? Är den bra/dålig? :)



Ida Lindborg ♡

Sv: ojdå, kanske lite för långt då :/ vilken stad?

Ida Lindborg ♡

Sv: jaaaha okej! :)

emelie andersson

sv: tack fina du! :)

Amanda

Så gulliga!

Lisa

Ååh va söta!

hanna

jaha :O jag kan inte logga in ja...
åh så söta!!

hanna

jag ÄLSKAR smoothies :D

Amanda [SPONTAN]

Men åh så söta :)

V I L M A L A ♔

Sås öta! Ny design ärjättekul ^^ krm ❤

julia

så sött :)

B R O W N S U G A R

Gulliga :D

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men vilka sötnötar! :)
Men apropå att dom bråkar, är dom inte ensamdjur egentligen?

Mamsen

Pluttarna är så söta tillsammans :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: