Torsdag ~

 
 
Hela dagen igår hade jag för mig att det var torsdag, så nu var jag tvungen att kolla så att det verkligen var torsdag idag. Är så jobbigt när det händer och man inte ens vet vilken dag det är längre.
 
Ligger fortfarande i sängen, med katten. Vi har precis kollat klart på senaste avsnitten av Revolution, så vi ska väl strax försöka ta oss upp. Men jag älskar min säng, så det kan nog bli lite problematiskt. haha
 
Annars har jag inga planer för dagen,
Vad ska ni göra idag? :)



amanda

söt!

ADARAS

aw, så söt :D Längtar efter vår katt som flyttar in på söndag!

V I L M A L A ♔

Jag ska bara ta det lugnt! SÖT KAT HAHAH kram

Vera

Åh vilken söt bild!

Kram

Sanna Widman

SVAR:
Tack! :)

Natalie

Lät härligt de, alltid skönt med sängen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: