Bättre sent än aldrig ~


Hejsan Hoppsan lillebror! Vilket härligt väder det har varit idag!
Jag har jobbat hela förmiddagen med att städa, när jag väl slutade så vandrade jag runt en sväng i de fina naturreservaten häromkring i väntan på att mamma skulle sluta så vi kunde åka hem. Sveriges natur är verkligen underskattad, för den är himla fin när man går där i solsken och fåglarna bara sjunger omkring en. Det är en magisk känsla!

Nu har jag iallafall duschat och fixat fram kläder inför imorgon då det vankas jobb från 7:30-16:30 på förskola. Det är lite jobbigt att välja kläder dit för samtidigt vill man inte ha för mycket kläder på sig men man vill ändå inte ha för lite heller. Ett annat problem är att man måste välja kläder som man inte gråter floder för ifall de blir förstörda, hade tillexempel ett par byxor som blev förstörda från ett par smöriga fingrar.. Inte så kul men jag grät inte så stora floder för byxorna gick sönder två veckor efter det. haha

Vad har ni haft för er idag?


142. Om en produkt gått över på datumet någon dag, äter du den ändå?
Ja, sålänge den inte luktar konstigt eller har fått ben & rymt så ser jag ingen anledning att slänga mat som är några dagar för gammalt. Vi slänger så mycket mat ändå som egentligen är ätbar.



Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Anonym

Vilka fina bilder :)

victoria

Härligt!!

Linnea

Mysiga bilder <3

vanja

usch är det en groda på första bilden :S

Life of Johanna

Vackra bilder, vi borde njuta av den svenska naturen lite mer, den är otroligt vacker :)

emelie andersson

sv: tack så mycket, det värmer :D

KassandraPalma

Tycker också det är rätt jobbigt att välja kläder hehe även om jag inte jobbar i en förskola :)

Ellen Johansson

Så härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: