Spontandag ~

Things I like to do | via Tumblr

Blev en väldigt spontan dag idag, drog ju iväg till Valona en sväng tidigare idag och där bestämdes det att hon & barnen skulle hänga med mig till Dafgård och sen skulle vi åka till Hällekis en sväng. När jag väl var klar på mötet så hade lillgrabben satt sig i vattnet så vi kände väl inte riktigt att det var någon bra idé att åka iväg till vattnet i Hällekis, så vi åkte en snabb sväng till Lidköping istället. När vi väl var klara där så fick vi dra oss hem snabbt som katten eftersom jag & Valona bestämt oss för att gå på bio.

Bad Neighbours såg vi, rolig var den! haha
Rekommenderas för er som funderat på att se den & har ni inte funderat, gå och se den ändå :)

Nu ska jag strax hoppa i säng eftersom jag ska upp och jobba imorgon!



Mchaela

Ja verkligen! :)
Visst var filmen grym? ;)

frida christina

Låter som en riktigt härlig dag!

V I L M A L A ♔

Hmm bad neighbors kanske man ska se dåå... HAHA sannaste bilden ever! XD

Johanna - A dream as a model ♥

Haha så sann bild!!

Felicia

ja det är väl kul med bloggning, men tycker nog föda och sömn ska gå före ;)

puss

VERONICA - modeblogg

Hahah vilken rolig bild! Riktigt härligt och sann! :) Ha en fantastiskt fin torsdag! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: