2014-11-28 ~

Shadow of Angel | via Tumblr
Inatt somnade jag vid halv tre och vaknade vid halv ett.

Hej! Godmorgon känns lite fel att skriva när klockan snart är halv två.
Jag har precis ätit lite mat, och ska strax sätta igång och städa det sista som jag inte orkade städa igår.
Sen ska jag även packa och måla naglarna. Jag har även en tanke på att dra mig till gymmet, men jag vet inte om jag orkar... vilket jag har tänkt de senaste 6 månaderna. Grejen är den att jag inte har någon träningsmotivation så det känns bara tråkigt alltihop. Så vi får väl se vad som händer.

Vad ska ni göra idag?



♀ THE REVOLT ♀

hahaha jag orkade inte heller städa igår xD måste också tag ta i det idag haha xD

Bilden stämmer!:D

CECILIA

bilden stämmer verkligen in på mig!

Madeliene

Jag ska kolla på idol och bara ta det lugnt! :)

Erika

Idag har jag varit på högskolan, men det blir en väldigt lugn kväll :)

CASSANDRA

sv; ja men verkligen haha! ;)

sofft.blogg.se

Haha sant!!

Isabell

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på idol och kanske nån film. Är fortfarande väldigt sjuk så det blir en lugn kväll för mig! :)
Kran

frida christina

Har liknande problem, så himla jobbigt!

Life of Johanna

haha jag blev förvirrad du somna halv tre och vakna halv ett, sen kom jag på du varna halv ett på dagen haha

Madeliene

sv: tack gumman, dom är riktigt goa båda två! :) Hoppas du är pigg? :)

Emma & Julia

Jag ska mest ta det lugnt ikv :) Hoppas din kväll blir fin <3

Tea

SV: Åh hihi men tack så mycket finaste du!! Ha en riktigt fin helg nu, kramisar! ♥

milina.blogg.se

haha för sant citat!

natalia

Blir nog att ta de lugnt ikväll ;D

Kajsa-Stina

Så sann bild faktiskt!

Skönt med att sova ut lite grann. Själv så måste jag upp varje morgon till klockan 8 haha. Spelar ingen roll om det är vardag eller helg :( Skulle också vilja dra iväg till gymmet då det var såå längesedan jag tränade nu. Men måste ju komma mer i "balans" innan jag får göra det. Drygt.. Vad brukar du annars köra då du är på gymmet? :)

Linda

sann bild

CECILIA

sv: ja, verkligen!!
hoppas du får en bra helg, kram!

Ronja

Låter som en bra dag!
Jag har varit i skolan, ätit pizza, och varit på bio och se Hunger Games! :)

☆Z I N J A☆

Åkte du till gymmet?:)

Nelly

Haha, känner igen mej i citatet..! xD Trist när träningsmotivationen är borta :/ Kanske om du provar på någon annan variant av träning som är roligare? Promenader, simning, cykling och gruppass tex? :)

Flisan

sv: vad kul jag hoppas att vjag blir godkänd för mitt skulle skickat till usa och det kunde ta 5-10 dagar och jag skickade in det i tisdags så jag bör få veta nästa vecka :P

Elin

Idag ska jag jobba, träna och fira pojkvännen :)

Alice

Jag har match idag, sen har jag inga planer!

Fanny

Vad jobbigt att somna så sent. :/ Hoppas du är piggare idag! :)

Boel

Bilden stämmer så bra...

Sv: Ja det har jag :D

Julia Müller-Sandvik

Jag har ingen motivation heller, kanske ska sova bort helgen istället ;)

mot plus

känner såå igen mig haha

Henrietta Nylund

Känner verkligen igen mig i den bilden!

Emelie

Alltså den där bilden är sååå jag, haha ^^

G I N A ~

känner igen mig i bilden xD

Johanna ♡

Denna bild är verkligen så himla sann! Kram

Viktoria Eriksson

haha känner igen mig! :)

Sanna Preifelt

Så jobbigt när man vänder på dygnet fast man inte vill. hade en insomniaperiod nu under några veckor, men har äntligen tagit mig igenom den (hoppas jag).

Liborius

glad första advent:D

Julia

sann bild haha!

linnea

haha, ja då är det mer goddag! :D

Linn

känner verkligen igen mig på bilden..kan verkligen inte sova på natten :O

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Sånt är jobbigt, när motivationen försvinner. Man har ingen lust längre och har man ingen lust så gör man inte så bra ifrån sig... Jobbigt det där :/ Hoppas du finner motivationen snart!

amanda

känner igen mig i texten på bilden :)

Linnea

Haha, du och jag har samma dagsrytm känner jag :))

Emmy Lam

Ifall du kom iväg så hoppas jag att träningen gick bra!

sv;
Tack så himla mycket, ska göra mitt bästa! :)

annaterneborg.blogg.se

Verkligen sant så som det står på bilden. Med vissa undantag förstås :)

jonna

jag har julpyntat och varit på skyltsöndag :)
Hoppas du har haft en bra söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: