Dagens i-landsproblem ~


Godmorgon! Jag vaknade strax efter halv tio på grund utav att jag fick 3 sms, med jobberbjudanden.
Dock kunde jag ta två utav dem, eftersom två låg på samma dag. Men det gör mig ingenting, bara jag får jobba :)

Jag har också hunnit med att ringa läkaren, som denna gång svarade. Han blev nästan arg på mig för att jag inte ringt tidigare, men när jag väl ringer så svarar han inte. Han skulle iallafall skicka resultaten idag igen, om jag inte fått dom innan onsdag skulle jag ringa igen, och om jag fick dom innan onsdag så skulle jag också ringa igen. Så nu hoppas jag på att jag får dom imorgon, för annars vet jag inte vad jag gör.

Jag har även hunnit ringa till SI (skandinaviska institutet) och väntar på att dom ska ringa tillbaka. Vi skickade efter ett utdrag ur belastningsregistret när jag var på intervju för ett par veckor sen som man ska skicka in oöppnat. Jag har även begärt ut ett utdrag då mitt vanliga snart går ut. Så när brevet från polisen kom så skickade jag iväg det oöppnat till SI som man ska.. Några dagar senare damp det ner ett nytt brev från polisen, så nu vet jag inte riktigt vilket brev som är det rätta. Jag vågar ju inte öppna heller, ifall det är fel brev jag skickat. Det står olika avsändare på det, men det var inget jag tänkte på när jag skickade iväg brevet. Dumt!

Idag är det jobb 12:40 - 17:40.
Vad gör ni idag?



Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med jobb! :)

Linda

roligt med lite valmöjligheter :D

Kajsa-Stina

Skönt att läkaren svarade nu för en gångs skull och inte fan ska han bli arg på dig! Det är ju han som inte svarat då du ringt innan :o Sa du det till honom? Att du ringt innan men inte fått något svar?

Kul iallafall med så många jobberbjudanden :) Vad valde du till slut att jobba med av erbjudandena? :)
kramar♥

CECILIA

hoppas du får resultaten snart, jobbigt att vänta!

Sandra Lundin

Härligt med jobb ju! Och vilken mysig bild :)

Kim

Åh vad kul med någon med samma namn som en själv! Händer inte ofta man stöter på andra med samma namn ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: