Killen med skön sovstil ~


Att sova med ett ben rakt upp funkar ju det med.

Ikväll har jag haft en myskväll med mamma med ansiktsmask och fötterna i babyfoot's strumpor. Kan ju säga att det var lite småsnuskigt att ha gele runt fötterna, men vi får väl hoppas att det ger resultat. Kan ta upp till 14 dagar, så jag får återkomma med recensionen.

Dianthus fyllde föresten 2 år och 6 månader för två dar sen, tänk att min lille skrutt är sååå gammal. Men vi har en överenskommelse, han ska leva för evigt! Min snutt.



Anna

Men vad söt! :)

linnea

hehe bekvämt! :D

Emma Grann Fotografi

Haha!! Sötis!

milina.blogg.se

haha gud vad söt :')

Nelly

Så mysigt med hemmaspa ^^
Haha aw, vilket charmtroll! :D

Anonym

Sv: jag fick ett mail som sa att det kunde ta 5-10 dagar så jag hoppas jag kan börja leta värdfamilj nästa vecka hehe :P

Sandra Lundin

men åååh så söt!

Elin

Hahahha vilken sötnos!! :)

Boel

Åh vad söt :D

Sv: Ja väldigt :D

Emmy

Naaaw vad söt! Myskvällar är ju förresten <333

sv;
Ja sannerligen :D

Linn

men gud så söt!

Julia

haha vad söt :)

THE REVOLT

Hahaha va gullig xD

Babyfoot's strumpor? Jag är inte bra på namn o termer, det fastnar aldrig i huvudet på mig så jag får ingen bild framför mig av att läsa det namnet :0

Erika

ÅH vad söt :) Gammal minsann!

maria at inredningsvis

AWWWW SÅ jäkla söööt haha :) hoppas du får en riktigt mysig adventshelg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Ida

Åh så söt!

Jessy

Men hahaha åh, vilken sötnos!! :'D

Ida ☯ the sky under the sea

Awwww så gullig!

Selina

Söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: