Läkarbesök ~

I Know There's Something More | @Arkasha12

Hej! Idag står inte mycket på schemat, förutom ett läkarbesök klockan 13:00.
Jag ska få mitt hälsodeklarationspapper fixat samt försöka få en remiss så att jag kan göra en lungröntgen för att bevisa att jag inte har tuberkulos. Då jag har ungefär 3 veckor på mig att göra lungröntgen så hoppas jag på att få en tid så snabbt som möjligt.

Nu kanske ni undrar varför jag ska göra en hälsoundersökning och lungröntgen.. Det är en av sakerna man behöver göra innan man åker iväg som au pair. Hälsoundersökningen behöver jag egentligen inte göra förrän senast 2 veckor innan jag åker, men det känns bättre att få det fixat redan nu, när jag ändå ska till läkaren.

Sen ska jag hem och börja spåna på min video som jag behöver göra också. Tycker att det är så svåååårt!



Madeliene

sv: Jag var på ikea :)

amanda

åh jobbigt det där låter :(

emelie andersson

sv: ja men visst är han :) tackar! (a)

åh tack, vad glad jag blir att du gillar den :D

natalia

Fy :/

Emma Ekstén

Lycka till på hälsoundersökningen! :)

Elin

Sv: Åh, jag älskar att fundera på julen. Har nästan alla julklappar inhandlade redan, går bara och väntar nu :)

Petra

lycka till

Anonym

Sv: ja eller hur :D

milina.blogg.se

hoppas läkarbesöket gick bra!

Anna

Hoppas du fick en tid!
Svar: Ja, det är riktigt läckert :)

NICOLE

Kul att fara som au pair :D då är ju alla undersökningar värda ;)

SV: ja de var härligt det :D

Erika

Vad roligt med au pair :)

CECILIA

åh jag älskar House!!

sv: det måste ju gå dåligt för att det ska kunna gå bra, inte sant? ;)
KRAM!

Malin

Sv: Tack! :)

Hoppas läkarbesöket gick bra! :)

Julia Müller-Sandvik

sv: Ja, då är det ju tur att man har rätt att själv välja om ens barn ska gå i sådana skolor eller inte, så även om det känns konstigt så drabbar det ju ingen av dem som tycker det känns konstigt :)

Alice

Lycka till hos läkaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: