Lugn dag ~

April 2014.

Hej! Jag har precis målat klart mina naglar som idag går i silver och glitter.
Om en stund ska jag börja göra mig iordning, ska vara chaufför åt min far och hans kompanjoner som ska på middag. Så jag ska lämna och hämta, alltså blir det en lugn hemmakväll ikväll. Ska kika ikapp på lite serier och sånt, har jag tänkt.

Vad ska ni göra idag?



natalia

Vad skönt med en sån lugn dag :)

Brukar oftast också lyssna runt 1 advent men detta år kunde ja ginte hålla mig ;)

Hanna

Vad härligt med en lugn hemmakväll :) Ikväll ska jag också bara ta det lugnt :)

Anna

Låter som en riktigt mysig lördag :)

Emmy

Vad skönt, jag ska också ta det lugnt ikväll :)

Emmy

sv;
Hahaha det var vi också (nej) :D

amanda

vilken fin bild :D

Maria

åh vad bilden får mig att längta till våren :)

Malin

Sv: Ja, verkligen. :)

Härligt med en lugn kväll, vilka serier
kollar du på? :)

ANGELICA

riktigt fin bild :D

☆Z I N J A☆

Skönt med en lugn dag:)

Nelly

Vilken härlig bild! :) Och det låter som en mysig gårdag ^^ Idag står julmarknader på schemat för min del :)

lianass.blogg.se

Så fin bild & vad mysigt det lät! :D

Linda

vacker bild


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: