Problem ~

The worst job ever!! ;○)

Hej! Nu har jag avverkat ungefär halva listan. Jag har ringt både till vårdcentralen och läkaren som gav mig en remiss för röntgen. Han tyckte att det var jättekonstigt att jag inte hade fått mina provsvar med en gång, eftersom han hade skrivit att jag skulle få dem på remissen. Men han skulle skicka provsvaren till mig, så förhoppningsvis har jag dom imorgon.

Jag har också hunnit med att tvätta och jobba. Dianthus bur städar jag senare när han har vaknat, då jag inte vill väcka honom i onödan. Jag har även börjat spåna lite mer på min video, men det är så svårt. Hur börjar man liksom?



cassandra gigel

sv; tackar! ha en bra kväll :D

Louise

Haha vilken bra bild! ;)

S A R A

haha kul bild!

Alice

hahah rolig bild!

Viktoria Eriksson

haha, rolig bild! :D Hoppas du får dina provsvar!

milina.blogg.se

haha så skön bild!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hoppas att provsvaren är bra!

Julia Müller-Sandvik

så spännande med aupairevideo, hoppas att det går utmärkt :D

bexollila

sv : ja visst va dem fina :D

bexollila

sv ja de e riktigt skönt å sola :D

Madeliene

sv: du är fin!

natalian

Duktig du är som hunnit med så mkt! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Konstigt att de aldrig kan göra rätt!

zeb

Skönt att du fått så mycket gjort! :)

Life of Johanna

Skönt när man kan bocka av på listan :)

jonna

hoppas det går bra med videon :)

Anna

Haha! Gillar bilden.
Svar: Pröva! Det funkar faktiskt bättre :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Rolig bild. :) Skönt att du kunnat bocka av saker på listan.

My Fredblad

Usch vad jobbigt! men har du hunnit få svaren än då? :)

milina.blogg.se

... finns inga nya inlägg att kommentera ^^

Caroline

Vilken rolig bild! ^^

Linnea

Haha älskar bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: