Pysselverkstad ~

 
Godmorgon! Här ovan ser ni vad jag sysslade igår när jag höll på och grejade med rekvisita inför min video. Gick faktiskt bra, typ första gången någonsin som jag suttit i typ 3 timmar och "pysslat". Jag gjorde iallafall en namnskylt och målade en karta över Sverige och markerade vart Skara finns på kartan.

Det blev aldrig av att jag städade Dianthus bur igår, så det ska jag göra nu på morgonen innan jag åker till jobbet och jobbar ett 12:45-17:45 pass. Cash is kiiing!

Vad ska ni göra idag?



Elin

Åh, vad roligt! Jag ska jobba idag och ev träna!

Sv: tack, det var riktigt gott. :)

Elin

Vad gör du denna onsdag?

Anonym

Sv: jaha okej hehe, jag har kvar att spela in en video och skriva ett brev dom två jobbigaste grejjerna haha :P

Boel

Åh vad mysigt det låter :D

Sv: Men precis, håller helt med! Datorer är världens djungel, vill bara att någon köper en till mig som de vet att jag kommer gilla hahaha!

Kajsa-Stina

Så mysigt att pyssla! Jag älskar att hålla på med pärlor och göra smycken men även att pyssla nu vid jul och göra julkort osv. Så rogivande. Och särskilt när man har levande ljus och julmusik på i bakgrunden hihi :D<3

Emmy

Åh vad spännande, härligt att du kunde vara produktiv :D

sv;
Hihi jaaa det var det sannerligen ^^

Madeliene

Jag har precis städat, och ska tvätta om en timme! Annars blir det nog lugnt idag! :)

Emma Grann Fotografi

Mysigt med lite pussel :)

Nelly

Åh, så mysigt det ser ut! :3 Och så härligt med jobb ^^

natalia

Du får lägga upp bild på de du pysslat!

natalia

Du får lägga upp bild på de du pysslat!

zeb

Vad mysigt att pyssla c:

amanda

åh vad mysigt!

Thea

Så mysigt det ser ut!
Kolla gärna in på min blogg med foton på bl.a. kaniner, kakor och höstlöv :)

Henrietta

Vad kul med pyssel!

Ida ☯ the sky under the sea

Aww, så roligt med pyssel!

cassandra gigel

sv; tack söt :)
ha en bra kväll!

Malin

Sv: Okej, chill. Jag ska kolla på serier och
mest ta de lugnt. :)

Kul med pyssel! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så kul att pyssla:)

Erika

Vad himla mysigt det såg ut :)
Idag har jag vart och jobbat!

Life of Johanna

Pyssla är jag sämst på.

KassandraPalma

länge sen jag såg en semla haha

Sanna Preifelt

Mums med semla :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Det där såg riktigt mysigt ut :)

Emiza

så kul att pyssla

sofft.blogg.se

Vad gott med semla :D

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

vad mysigt :)

carolines

Ser mysigt ut! Gott med semla :D

Linn

kul med lite pyssel:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: