Redan november?! ~

autumn

Hej på er! Det är redan tredje november, hur sjukt är inte det?
Jag ska snart sätta på mig lite kläder och äta lunch, då jag börjar jobba 12:45 och behöver åka om 45 minuter. Jag stänger på jobbet idag och är antagligen inte hemma förrän tidigast 18:00. Lite segt är det allt, men sånt är livet.

Vad ska ni göra idag?



Julia

dagarna går verkligen fort :s

cassandra gigel

sv; visst :D

Ha en bra dag :)

Madeliene

- Jag har varit i Jönköping! :)

emelie andersson

tiden går så fort, jag hinner inte med ;)

Christina

Tiden går alltför fort. Hinner ju nästan inte med.
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Se på nyaste avsnittet av Walking Dead och ordna med bloggen :)
Hoppas du får en fin kväll :)

frida christina

Tiden går så jävla fort!

Ida - foto & häst

åh helt sick att de redan är november! snart jul och sen nytt år, herregud haha :D
sv; tacktack ❤

Ida - foto & häst

ojoj, glömde helt svara på frågan hehe :D
nej jag har inte spelat 1:an, bara sätt massa videos och bilder och sånt, skulle varit kul dock haha, skulle nog mest blivit irriterad och skrattat för grafiken och att man inte kan göra sååå himla mycket haha ;)

milina.blogg.se

det går så galet fort!

Julia Müller-Sandvik

ALLTSÅ, jag vet, hur sjukt är det att det november!? Helt galet!!

Beatrice Johansson

Jag förstår inte att det bara är 2 månader kvar av 2014!

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Elin

Helt galet!! Blir det en mysig jul iår? :)

Lilla Lii - Bloggen som blandar kultur med träning

Och snart är det jul! ;)

Lilla Lii - Bloggen som blandar kultur med träning

Och snart är det jul! ;)

Maria

ja tiden går verkligen fort! känns som att det var sommar nyss

Caroline

Slutar också 18, alltid lite segt och så är det så mörkt ute :3

♀ THE REVOLT ♀

Snart är det nyår och 2015 börjar :( tiden får så sjukt fort! >.<

Ida Lindborg ♡

Sv: Taack snälla!! :D


ååh snart är det jul och jag längtar! :D

Ronja

Känns så konstigt att det redan är november :D :/
Idag var jag till skolan, och håller nu på att göra läxor :( är dessutom förkyld så jag kan inte träna!!

zeb

Det här året har verkligen gått sjukt snabbt!

lianass.blogg.se

Tiden går något otroligt fort!!
sv: Tusen tusen tack! :)

Linn

ja de gåår verkligen otroligt fort! man vet knappt vart tiden tar vägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: