Tandläkaren ~

 
Godmorgon! Startade igång dagen med ett besök hos tandläkaren för en vanlig rutinkontroll.
Tänderna såg bra ut, men inte visdomdständerna. Dom låg lite väl snett, men förhoppningsvis rätar dom upp sig innan dom bestämmer sig för att komma upp. Inte för att jag vet hur dom har tänkt att få plats, då det knappt finns någon plats kvar där längst bak i munnen.

Idag står inte mycket på schemat, förutom att städa på mitt rum då det ser ut som ett bombnedslag. Men först ska jag käka lite frukost och se ett avsnitt av någon bra serie! :)


Vad ska ni göra idag?



Hanna

Usch.. Jag hatar att gå till tandläkaren :/

Nelly

Härligt att tänderna såg bra ut, hoppas att visdomständerna uppför sej också..! :P :)
Själv är jag ledig från jobbet idag och ska ut och shoppa med ett par vänner sen ^^

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du hunnit med allt du tänkt göra! :)

Life of Johanna

Skönt tandläkarbesöket gick bra!

Ja fast kommer inte tillbaka förrän vår sötnos skall börja på förskola och det blir i augusti 2016,å då har några av barnen börjat skolan

Anna

Skönt att få rummet städat! :)
Svar: Tack tack :)

Madeliene

SV: det tror jag nog! :) Nu ska jag bara vänta på svaren :)

Kajsa-Stina

Vad skönt att det gick bra hos tandläkaren. Annars kan det vara ett ångestmoment i sig att besöka det stället kan jag tycka. Hoppas visdomständerna rätar upp sig så du slipper dra ut dom. Min bror var tvungen att dra ut två stycken :(

Kul med en to-do-list att dela med sig av! Vad ska du göra för skoj i helgen? :D

Kram!

CASSANDRA

sv; visst :D
ha en bra kväll :)

Alice

Ushaa tycker inte om att gå till tandläkaren!

Henrietta Nylund

Åh usch hatar tandläkaren :(

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Usch, visdomständerna är jobbiga när de ska komma upp. Fick min första när jag var 15 tror jag så nu har jag fått alla mina. Två av dem gjorde sjukt ont och de andra två var bara irriterande. Haha.

Viktoria Eriksson

Tycker sj det är riktigt obehagligt att vara hos tandläkaren.. :/
Hoppas du får gjort att på din lista! :)

KassandraPalma

idag så ska jag fira thanksgiving :)

Fanny

Jag hoppas det går bra med dina visdomständer. :)

Bex

Sv ja var iväg på en partykryss:)

natalia

Jobbigt med tandläkare :/

amanda

men fy för tandis! måste också dit snart eftersom jag fyller 19 snart :P

♀ THE REVOLT ♀

Fan jag måste också städa och packa >.< inte kul D:

CECILIA

hatar att städa..
sv: tack!

Maria

jobbigt med struliga visdomständer!

Jen

Skönt att få tänderna att bli kollade så man vet att de är friska :D jag e lite galen som tkr att det e najs att gå till tandläkarn hihih


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: