Tjuvlyssnat ~

These things are life

På tåget.. En mamma med sin dotter, 5år, bläddrar igenom tidningen. De kommer fram till horoskopdelen.
Dottern: Mamma, vilket sjärntecken är jag?
Mamman: Du är vattuman.
Dottern (börjar stortjuta och skriker): Jag vill inte vara en man! Jag vill vara en mus!


På komvux.. En vård & omsorgsklass har etiklektion. Under lektionen diskuteras hur livet uppstod.
Elev, 25 år: Jag tror ju på det vetenskapliga. Först var det dinosaurier, sen kom big bang och sen kom vi.


På en buss.. Två tjejer, 17år, pratar om en annan tjej som en av dem känner.
Tjej 1: Alltså, seriöst. Heter hon Ada?
Tjej 2: Ja, jag tycker det är ett fint namn. Man heter så i Göteborg.


På tåget.. En kille, 19 år, sitter mittemot en jämngammal tjej och ställer meningslösa frågor till henne, tydligen med enda syftet att hindra henne från att somna. Till slut tröttnar hon.
Tjejen: Men sluta dividera!
Killen: Du, dividera är minus.


På en buss.. Två tjejer, 17år, sitter och pratar.
Tjej 1: Alltså, den här låten "Båten Anna". Jag fattar inte, är han kär i en båt?
Tjej 2 (skrattar): Nä, den handlar ju om två båtar som är kära i varandra.
Tjej 1: Jahaaaaaa (hon börjar nynna), jag känner en bååååt, hon heter Anna...


På en lekplats.. Två pojkar, 10 och 7 år, leker.
Äldre pojken: DEN SOM BAJSAR PÅ SIG FÖRST VINNER!
Han gör en kort paus.
Äldre pojken: Jag är seriös.


Källa: Tjuvlyssnat.se



milina.blogg.se

haha! x)

Fanny

åh tjuvlyssnat! Där ar jag inte varit inne på evigheter! xD

Madeliene

haha vad roliga! :)

Henrietta Nylund

Haha :D

Alice

åhh ahhaha!

Viktoria Eriksson

haha, så roliga! :)

sofft.blogg.se

sv: Haha detvar ett skämt

Erika

Haha, roliga ;D

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, så roliga!

Karin Lygnersjö

Haha älskar barns tankar!

Sv: Det är nästintill standard här.. Jag tänker ALLTID för mke och har väldigt svårt att styra mina tankar :/

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hahahahhahaha, så sköna! :D

linnea

haha, älskar tjuvlyssnat :D

Tea

SV: Hihi åh ja men eller hur alltså, håller med dig till 100%! :D
Ha en bra fortsättning på veckan sötnos, kraaam! <3

Nelly

Haha, underbart! ^^ xD

Sandra Lundin

Haha har helt glömt bort den här sidan. Så himla roligt :D

Julia

hahah :')

Celine

HAHHAA älskar tjuvlyssnat!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: