Vardagsbabbel ~

Chipmunk

Hej kära vänner! Jag kom hem halv åtta idag. Kom iväg från jobbet vid 18:00, sen stack jag iväg och hämtade nyckeln till stugan som vi ska ha festen i. Innan jag åkte hem så svängde jag förbi affären och handlade dom sista bakgrejerna. Så nu ligger jag lite halvdöd här i sängen, ska nog snart sova så att jag orkar upp imorgon.

Jag köpte ju som sagt en ny almanacka när jag var i Göteborg i fredags. En vanligt enkel med en framsida som man kan byta ut. Eftersom jag fortfarande har kvar alla pysselgrejer i mitt rum så funderar jag på att fixa en fin framsida till den när jag ändå är igång! :)

Vad har ni gjort idag?



bexollila

va är de för fest du ska ha :D?

sv: tack så jätte mkt :D

Anna

Kul att göra den lite mer personlig :)

sstyleby

Super fin blogg tjejen! Gå gärna in på min och min kompis nya blogg, lämna gärna en kommentar också om du vill. Kram :)

MALIN

Vilken härlig bild! Och det låter som att du har haft en bra dag :) Vad jobbar du med?

Nelly

Så mycket du hunnit med! :) Haha, härlig gif! ^^

zeb

Härligt att hinna med så mycket c: och helt underbar gif <33

milina.blogg.se

jag har bara degat hemma! :)

frida christina

Åh älskar att ordna i ordning en ny kalender!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och jag skulle gärna vilja se en bild på almanackan :)

Kajsa-Stina

Haha så söt bild alltså! Älskar Piff och Puff :D
Vad kul med en fest! Vad är det för fest du ska ha? :)
Hoppas annars du mår bra idag och får en fin dag. Vad ska du hitta på? :)

Emelie

ser att du hittat en bild på mig haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: