Working ~

🔬📚🔭📖

Godmorgon! Jag ska strax gå upp och starta igång den här dagen. Tanken är iallafall att jag ska äta frukost/lunch och hinna duscha innan klockan slår tolv och jag ska börja bege mig in till stan. Jobbar 12:30 - 16:00 på ett helt nytt ställe idag. Så det är riktigt skönt att det inte är något långt pass.

Vad ska ni göra idag?



Henrietta Nylund ♥

Superbra citat!

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Så sant citat!

LINNEA

Grymt citat!! Man blir insirerad .

Sv visst har dom :)

LINNEA

Grymt citat!! Man blir insirerad .

Sv visst har dom :)

Alice

Bra citat!

amanda

grym bild!

amanda

sv: tack så mycket förresten :D

milina.blogg.se

word på citatet!

Caroline

Skönt jobbpass! Själv jobbar jag 9-18 varje dag :p Hoppas du har en bra dag!

Malin

Sv: Tack så mycket! :)

Så sant citat!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hoppas det gått bra på det nya stället!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: