10 minuter ~


Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost 10 minuter innan jag ska åka, känns lite lyckat. Men jag får skylla mig själv eftersom jag snoozade klockan en hel halvtimme, hahaha. 

Annars händer nog inte så mycket efter jobbet, ska hem till pappa en snabb sväng och hämta lite mat. Sen tillbringar jag nog min eftermiddag och kväll framför massor av serier, då jag har några att titta igen på och sen några nya att fortsätta kolla på.

Vad ska ni göra idag?




Ida Lindborg ♡

alltid skönt att snooza hihi :D

Sv: Tack så jättemycket! :D kramis

Anita

Jobbigt när det blir lite stressigt..!!

Svar; Slänger upp bild på skorna så snart jag fått hem dom :D

natalia

Jasså, varför gillar du inte nelly.se? ;)

Kajsa-Stina

Åh jag älskar frukost verkligen. Bland de bästa målen på dagen ju! :) Synd dock att du snoozade så länge så du fick kasta i dig den haha :(

Vad ska du kika på för serier då? Kanske kan bli inspirerad och kolla lite jag med hehe :)

Elin

Testa, väldigt gott!

Tips på någon bra serie?

Life of Johanna

Hoppas du slapp stressa för mycket :)

Ja mycket spännande och få se bebis :)

Nelly

Så kan det gå ;) Men bra att du äter något iallafall! :) Själv ska jag laga mat och gå på zumba ^^

Viktoria Eriksson

härligt med serie-kväll! fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: