Jobbar här och jobbar där ~

 
Hej! Jag har sovit ett par nätter hos min far, därav ingen bloggning. Men det hade ändå inte varit något intressant, har bara jobbat och ska fortsätta jobba resten av veckan också. Imorgon är det 8:30-13:30 och på fredag är det 12-16 som gäller :) Frågor på det?
 
Annars är jag snart klar med min aupair-ansökan, det är några foton som ska laddas upp och några referenser som ska scannas in (när jag får posten från Lina, så att jag kan scanna in hennes fina handstil). Så det är inte mycket kvar. När det är klart så är det en intervju som står på schemat, och blir jag godkänd där så går jag in i matchningsprocessen för att hitta min framtida familj! :D

 
 
 
 



Petra

sv ja det var riktigt gott

Madeliene

sv: det var riktigt gott! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande! :)

Hanna

Vad spännande! :)
Sv: Ja, jag har ju hört de men jag har fått intrycket av att jag inte tycker om den serien :P

emelie andersson

sv: åh tack, det hoppas jag med. :)

linnea

skönt att sluta så tidigt :)

Nelly

Haha, lökbilden är ju för söt! ^w^
Så härligt med jobbtillfällen och så spännande med aupair-ansökan :D

Moa Widfeldt

åh jag skulle så sjukt gärna vilja vara aupair när jag slutar gymnasiet. Verkar så spännande! Hoppas allt går bra för dig :)

NICOLE

Kul med jobb :D Vad jobbar du med?

milina.blogg.se

hoppas du blir godkänd! :)

Beatrice Johansson

Så himla roligt:) Vart vill du åka som aupair?:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Julia

Spännande :)

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: