Försenat tåg ~


Hej! Sitter just nu i Falköping och väntar på att mitt FÖRSENADE tåg ska komma så att jag kan åka till Göteborg någon gång... 40 min försenat är det än så länge.. Tycker att det bara krånglar för SJ för tillfället?!

Min fina mamma fyllde år igår så vi firade henne igår, därav ingen uppdatering. Vi åt god mat, fikade och öppnade paket och bara hade det mysigt, så jag hoppas att hon var nöjd!

Idag har jag hunnit med gym, tvätt, matlagning, packning och nagelmålning. Effektivt helt enkelt!

Men nu ska jag sluta tjata och gå tillbaka till att va lite tjurig över att SJ aldrig kan vara i tid.. 



Elin

Det tycker jag!

Några roliga planer inför helgen?

Prietha

SJ krånglar alltid :/

Prietha

SJ krånglar alltid :/

Emelie

Jobbigt att det ska vara försenat :/

VERONICA - fashion blog

Usch vad jobbigt :/ Hoppas du får en fin helg, kramar tjejen!

Viktoria Eriksson

så jobbigt med förseningen! :/

Linn

usch va tråkigt de är med förseningar..

Linneaellinore - FOTO

Usch vad jobbigt med förseningen, hatar förseningar.. :/

Tea

SV: Åh tack så hjärtligt rara du!! Blir så glad :D
Ha en riktigt fin fortsättning på kvällen, kramisar! <3

Emma

Usch va drygt! Några minuter kan man leva med men 40 o säkert mer..fyfaaaan!

MADDISENJ.SE

Trist med tågförsening

ami

Sj suger ju röv. Men vad ska du göra i götet då? :)

SARA EMILIA

svar; Följer dig nu också, blev nr. 76 :)

Liza Ludvigsson

Åh dessa tåg alltså.. Blir tokig på dem..

Mamsen

Tack för en toppendag och för mina fina presenter :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: