Halloweenfest ~

http://www.stylebizarre.com/wp-content/uploads/2013/10/halloween-makeup-5.jpg

Godmorgon! Idag är det jobb 8:30 - 16:00 som gäller. Sen är det hem snabbt som katten och fixa iordning mig,
innan det är dags att åka iväg igen. Men det berättar jag mer om ikväll.

Iallafall, nu till mitt stora problem! Jag ska antagligen inte Lina på halloweenfest på fredag.
Men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Mamma är inne på att jag ska klä ut mig till nunna, men vi tänkte undersöka här lite också. Har ni några bra tips på vad man kan klä ut sig till? Det ska helst vara så läskigt och blodigt som möjligt, hehehehe.

BOMBA MED FÖRSLAG OCH IDÉER!!!!
I värsta fall så får jag väl sminka mig i bilen. hehehehehe



natalia

Så häftigt!

Elin

Nej, vilken häftig sminkning till vänster. Ha så! :D

Tea

Sååå himla coolt!! :D

SV: Hihi ja men eller hur alltså, så himla mumsigt! ;)
Ha en riktigt fin tisdag, kramkram! <3

Emma Grann Fotografi

Häftigt!

Alice

Tycker sånt är himla svårt!
Kör på en zombie nunna? haha nämen kanske något med läskiga sår?

Kajsa-Stina

Spännande att höra vart du ska någonstans ikväll ju :D
Så häftiga sminkningar! Så kul med halloweenfester och fester överlag ju! Kan ju försöka klura ut nåt på va du skulle kunna vara men annars dessa sminkningar skulle kanske kunna vara nåt? :D

sv: Tack snälla<3 Jo det är ju bra att jag gått upp i vikt men inte ur anas synvinkel men nu är det ju inte henne vi ska lyssna på utan mitt friska jag och det friska tänket så absolut bra gjort utav mig hihi :D

Anna

Sminkningen till vänster var riktigt ball! Kul med fest, hoppas du kommer på något. Jag är kass på att komma med idéer ;)

Hanna

Ja du lär testa dom!
Vi ska också på halloween fest på fredag! :D kommer bli så kul! Vi vet va vi ska vara men de blir en överraskning för er läsare! ;)

Julia Müller-Sandvik

Jultomten/blodig mördarjultomte :D

PHONTAS

åh sminkningen till vänster kan du ju testa, den var sjukt snygg. Och om du inte vill se ut exakt så kan du ju byta ut lite färger? :) Annars kan ju min senaste bild vara inspo? Så klädde jag mig när jag skulle ut på halloween fest iår ;)

♀ THE REVOLT ♀

Jag har inte så mycket tips att komma med, ville bara säga tack för att du gör halloween till det det ska vara; läskigt och hemskt. Inte sexigt och gulligt.

Tumme upp för dig!

Hoppas du hittar ngt du gillar^^

CECILIA

har kollat runt överallt på youtube, men alla använder sig av speciella vax och annat skit som jag inte har :(

n

Så svårt, jag har också svårt att bestämma mig! Men jag tycker det är kul med ansiktsfärger och så! Sår :)

SV: visst är det! :D superbra!

NICOLE

Så svårt, jag har också svårt att bestämma mig! Men jag tycker det är kul med ansiktsfärger och så! Sår :)

SV: visst är det! :D superbra!
(ny blogg, skickade den gamla i förra kommentaren :))

Robex Lundgren

snyggt

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; Nej jag tycker det är härligt! :) (kika in på min nya blogg förresten!)

Malin

Zombie, mördarclown eller en karaktär från en skräckfilm. :)

Linn

tyckte den till väster var cool!annars skulle du kunna satsa på en clown,mumie,eller bara sminka sigläskigt med blod.

Julia

Så häftiga sminkningar :)

Lollee

Åh vad coolt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: