Helgen ~

 
Hej! Nu sitter jag hemma i min säng efter en härlig helg nere i Göteborg och Kungsbacka.
Tåget var en hel timme försenat i fredags, innan det äntligen kom. Var lite kaos på tåget, men ner kom vi iallafall. Tog bussen ut till Mikk, blev upphämtad och sen åkte vi hem till henne där hon höll på att färga sitt hår. När hon var klar så spelade vi Ludo (Fia med knuff) och Uno. Gick och la oss och sov väldigt gott.

Lördagen bestod mest av fix och trix inför kvällen, lite mer spelande och väntande på att klockan skulle gå så att vi kunde åka in till stan och hämta upp Lina & Jessica som skulle åka med oss. Väl framme hos Michaela, som förövrigt fyller år idag (!!), så fixade vi det sista inför tacosen, väntade på att resten av gänget skulle dyka upp så att vi kunde äta. Efter maten, spelade vi bubblan (som jag förövrig är världssämst på, men jag kan verkligen inte göra flera saker samtidigt).

Idag har vi spelat lite mer Ludo och Uno, åkt in till stan och hängt i parkeringshuset i Nordstan. Där såg vi en skum man som gick runt i cirklar bland alla bilar.. Han hade nog tappat bort sin bil, eller så letade han efter en bil att sno. Vi låste iallafall våra dörrar rätt snabbt, då vi inte ville ha påhälsning i bilen.

Jag tog tåget hem vid 18, lite kaos där med. Hemma runt 19:30 och sen dess har jag bara chillat.
Har tänkt att kika på ett avsnitt av The Fosters nu, sen väntar sängen.

Vad jag vet ska jag inte jobba imorgon, men det vet jag ju inte förrän imorgon. Kan ju hända att det bemanningsenheten ringer och frågar, annars är jag ledig imorgon med. Kan vara rätt skönt det med, eftersom jag inte varit hemma på hela helgen.

Men vi hörs imorgon!
Sov gott! :)



CECILIA

sv: ja, men precis! En reklam som faktiskt är värd att kolla på!
KRAM!

Ida ☯ the sky under the sea

Låter som en najs helg :)

milina.blogg.se

så jobbigt när bussar osv är försenade!

natalia

Härligt!

Tea

Härlig helg!! :D
SV: Hihi ja men eller hur alltså, håller verkligen med dig! ;)
Ha en riktigt fin måndag nu, kramis! :D <3

Pauline

låter som en kanon helg förutom förseningar!

Caroline

Låter som en härlig helg förutom förseningar :)

Sv; jag brukar alltid börja handla julklappar i tid så jag slipper stressa ^^

LIENE

Tack :)
Hoppas du har en bra start på veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: