Intervju - Check ~

 

Så, det jag gjorde efter jobbet idag var alltså att gå på en intervju för Skandinaviska institutet (Au Pair).
Vi möttes upp utanför ett fik i Skövde, där vi satte oss ner och började småprata lite medans vi fixade med polisregisterpapper. Sen började vi med intervjun, först pratade vi på engelska för att hon skulle kolla så att jag klarade av föra ett samtal på engelska. Vilket jag klarade av ;) Sen fortsatte vi prata och jag fick låna hennes dator för att svara på 185 knepiga frågor, det såkallade personlighetstestet. Det var jättekonstiga frågor som man skulle svara om det stämmer eller inte stämmer. När det var klart så pratade lite till och sen avslutade vi intervjun.

Så nu ska hon skriva en rapport om mig som skickas ihop med min ansökan till kontoret i London, så om två veckor vet jag om jag är godkänd. Blir jag då godkänd så hamnar jag i matchningsprocessen och kan börja prata med familjer. Detta är såååå spännande!!

Nu ska jag äta upp mina popcorn och sen är det dags att hoppa i säng, för imorgon väntar ännu en arbetsdag! :)



jonna

tack :) så roligt! Hoppas du blir godkänd! Håller tummarna!

Petra

Åh vad gott med popcorn

natalia

Popcorn skulle sitta fint här nu ;)

Louise

SV: Tack snälla! :)

Anna

Ååh, vad spännande!

Carolina Thoor

Äsch, varför lägga upp? Personer förstår om du har bytt header eller ej genom att följa din blogg.

Carolina Thoor

Jaha okej, aja du gör ju självklart som du vill :)

Malin

Sv: Tack så mycket! :)

Vad kul, hoppas de går bra! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åh vad kul! Lycka till :)

♀ THE REVOLT ♀

ÅH! Hoppas innerligt att du blir godkänd! shit vilken resa det skulle bli för dig!:o Hoppas hoppas!:D

Photo by E M E R E L L A

Åh gud så roligt att fara till Usa som Au pair! :)

milina.blogg.se

hoppas du blir godkänd då!

Elin

Kul!! :)

Sv: Oj då, krya på dig! Ha en fantastisk dag. :)

amanda

kul med intervju!

Bea

Nej vad roligt!! Du får uppdatera om hur det går, vem vet du kanske hamnar i Washington DC där jag bor ;) Då får du höra av dig!
Stort lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: