Monday ~

Lite måndagspepp!

Godmorgon! Jag har varit vaken sedan åtta ungefär då jag vaknade av att jag fick ett sms om jobbförfrågan imorgon. Kände att det bara var dumt att somna om men jag har fortfarande inte gått upp ur sängen.

Idag står städning och tvättning på schemat, då jag mådde så dåligt förra veckan så ser mitt rum ut som en bombnedslag, så varför inte ta denna lediga dag till att faktiskt städa iordning på rummet?
Det kanske är tråkigt, men ack så välbehövligt.

Vad ska ni göra idag?



Emma Ekstén

Jag jobbar, hela dagen :) ha en fin vecka!

NICOLE

Tänk på känslan sen när det är färdigt - underbart =)

SV Jaså inte :) Jag är där var och varannan dag o springer haha :)

NICOLE

SV: Japp det blir bra det :D

♀ THE REVOLT ♀

Lycka till med städningen!<3 Bra pepp där!^^

Hanna

Lite måndags pepp är alltid bra!
Idag går ja i skolan och sen så ska ja plugga städa mitt rum och gymma :D en bra dag ändå!

Mizca

Svar: Jajjemen.

Sanna Preifelt

Åh vad skönt med måndagspepp :)

Elin

Jag ska jobba och träna.
Ha en fantastisk måndag! :)

milina.blogg.se

jag ska också städa idag!

My Fredblad

Sånna där dagar är verkligen välbehövliga ibladn! Är någon av dina bilder dina?

emelie andersson

sv: ja visst är han :D

Elin

Tack snälla du, så synd att folk inte tänker på detta!

Erika

Bra pepp-bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: