Ny design ~

 
Har precis ändrat om designen lite genom att byta bakgrund och header. Kände att det var dags.. Dock vet jag inte om jag är supernöjd med den nya headern, så den kanske jag byter ut inom en snar framtid!

Update.. Jag bytte ut den redan ikväll. hahaha
 
Vad tycker ni?
Hiss/Diss? :)
 



CECILIA

haha, älskar bilden på gåsen (eller vad det nu är?)!!

Anna

Väldigt fin!
Svar: Tack snälla :)

PHONTAS <33

Stort HISS! :D

Julia

Fint det blev :)

Anna

Svar: Ja, det var riktigt trevligt :)

Hoppas du haft en bra dag!

Life of Johanna

alltid kul med lite nytt ibland :)

Ida Lindborg ♡

Hiss! :D

MiraKidvall

Blev superbra!! Stor hiss. Xo

Emmy

Jättefin blev det ju så hiss!

sv;
Yay, det känner jag också hihi. Är helnöjd :D

MADDISENJ.SE

Blev jättefint!

carolines

SV: Ja nej alltså jag menade verkligen ingenting illa! Jag menade bara varför jag aldrig köper så många mascaror hehe :)

natalia

HISS!

carolines

SV: De är ju inte som att äta gammal mat direkt haha. De värsta som händer är väl att dom blir torra och smuliga och det märker du ju av . Hoppas du inte tog illa vid dig för det var inte min mening :) Hoppas du har en fin måndagskväll :) kram

Anna

Svar: Tack! Jag gillar dem jag med, kattmänniska som jag är och allt :)

natalia

Svar: Då tycker jag du ska kolla den filmen ;)

Nelly

Åh, så fint :D Hiss! ^^

Carolina Thoor

Tackar :D

Det är tre olika designer, vilken av dem vill du visa som ny? ;)

Emelie Andersson

Hiss :D så fint!

Sv: tack så mycket :D

Linda

tycker om den :)

My Fredblad

Tyckte den var riktigt fin! Vad är det som du är osäker på med den nya? :)

Carolina Thoor

Jo tack jag läste, men förstod dock inte.

Linnea

Så fint det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: