Ny förskola ~

Bilder från Turkland.

Hej! Sitter och slappar lite i sängen och lyssnar på podcasts. Min telefon ringde 7:40 imorse då bemanningsenheten undrade om jag ville åka och jobba på ett helt nytt ställe. Så 8:15 - 13:00 har jag jobbat idag, vilket faktiskt var kul. Verkade vara en jättebra avdelning, med snälla barn.

Efter jobbet hämtade jag upp en av mina småkusiner på hennes förskola och sen gick vi hem till henne och lekte i ett par timmar. Åkte hem runt 16, och sen dess har jag inte gjort så mycket. Jag sov 3 timmar inatt, så jag är inte jättepigg kanske, så jag ska kanske snart sova.

Vad har ni gjort idag?



VERONICA - fashion blog

Åååh så söt kisse!! :) Ha en underbar onsdag tjejen, ha det fint! Kram!

Pauline

skönt att du trivdes! :)

Vendela

Åh vilken fin blogg du har :)

Tea

SV: Åh men tack så jättemycket gulliga du! :')
Ha en fortsatt fin dag, kramisar! <3

Anita

Men så söt kisse :D

Erika

Så kul att jobba på förskola:)

natalia

Har inte gjort något speciellt idag mer än skolan :)

J E N N I F E R

Åh vilken söt katt!

Madde

Vad roligt och spännande med nytt jobb! :D

Sv: Ja det va superkul! :)

Hanna

Åh, så kul! Hoppas det blir bra :D

Beatrice Johansson

Så roligt att jobba på ett nytt ställe!:)

sv; Ja, verkligen:) Kramisar♥

fashion

Såå sööt katt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: