Rejäl sovmorgon ~

winnie who sleeping

Hej! Jag vaknade ungefär 13:30 idag, hur ofta händer det att jag vaknar så sent? När jag gick och la mig innan 23 igår OCH sov ett par timmar under dagen? Trodde ärligt att jag skulle vakna vid 6:00 eller något sånt.
Tror nog dock att sömnen var väldigt välbehövlig. Jag vet dock inte om jag ska våga skriva att jag mår bättre, för varje gång jag gör det så mår jag sämre igen. Men, klumpen i halsen är borta iallafall.. Nu är det bara lite halsont, öronont och min svullna lymfkörtel kvar att brottas med. Annars knaprar jag väldigt mycket värktabletter, så förhoppningsvis så mår jag bara bra snart.

Annars händer inte mycket idag, hade dock gärna gått på spökvandring i Åsle Tå.
Men vet inte riktigt om jag vågar chansa på att bli sämre igen.
Åh, va jobbigt det här är!!

Vad ska ni göra idag?



Tess

Vad skönt med sovmorgon! :) Kram

natalia

Men tjeeeeena vilken sovmorgon du fick! ;) Så gött!

Life of Johanna

Skönt med massor sömn, gjorde nog susen för din kropp :)

Ja blinkers är verkligen något vissa (läs mer eller mindre alla) saknar... det är det värsta som finns.

Erika

Skönt att det är lite bättre i alla fall :)

natalia

Kul att du är med i tävlingen, ska försöka avsluta den så snart som möjligt ;)

Malin

Sv: Ja, verkligen. :)

Gött med sovmorgon! :)

milina.blogg.se

ungefär den tiden jag vaknar varje dag haha :o

nicolinda.blogg.se

Bättre att vila ut ordentligt så du hinner återhämta dig. Krya på dig massvis! Jag önskar dig en fin fortsatt fredagskväll :) ♡

Viktoria Eriksson

hoppas du mår bättre, krya! :)

Pauline

skönt att få sova! krya på dig :)

Kajsa-Stina

Det är så skönt att få sova ut tycker jag med. Ibland har jag sovit så hårt att när jag vaknar har jag huvudvärken från helvetet haha då huvudet har fått slappna av och bara vilat :o Har du upplevt det nån gång? :D

sv: Visst är det! Älskar tacos då man också kan variera det i de oändliga :D

zeb

Skönt att få sova ut! Och tror absolut att sömn är något av det bästa som finns när man är sjuk, skönt att höra att du mår lite bättre idag i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: