Shopping med mamma ~


Godmorgon är kanske fel ord eftersom jag varit vaken sen halv tio. Haha
Jag väntar just nu på att mamma ska bli klar så att vi kan åka till Skövde en sväng och kika lite. Vi skulle gått på bio ikväll egentligen, men den film vi ska se kommer att visas på Skara filmfestival på min födelsedag så vi tänkte att det är roligare att se den då. Jag har faktiskt firat in de "viktiga" födelsedagarna (15 och 18 år) med skräckfim på bio, så varför inte fira 20årsdagen med skräckfilmsbio också? :)

Nu verkar det som att mamma strax är klar, så jag ska gå och sätta på mig :)

Vad ska ni göra idag?



Amanda Jona [SPONTAN]

Roligt med filmfestival! :)

Jossan

Tack så mycket! :)

Ida Lindborg ♡

hihi det gör jag fortfarande! :D

Sv: Tack snälla! :) kram

Madeliene

sv: följer dig nu, blev nummer 76!

Beatrice Johansson

Så roligt med en sådan tradition:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Malin

Sv; Ja, visst är Slipknot så grymt bra! :)

Kul med shopping!

Filippa M [foto & mode]

Haha sa alltid också elemeno mellan bokstäverna i alfabetet.. :)
Bloglovinbyte? Säg till vilket nr du blev i så fall så följer jag dig tillbaka sen, kram

Josefine ♔

Haha så sant det där på bilden :D

Sofia

hahahha det brukade jag också säga!!

linda

så sant

Anna

Haha! Gillar texten.
Svar: Ja, det var inte helt fel :)

Sofia

Åh tack :D
Ha en toppen kväll! Kramar

Charlotta Hägg

Sv: Ja, det var verkligen en jättemysig kväll och maten var hur god som helst :)

My Fredblad

Haha, äslakr att bilden knappt har något med inlägget att göra! Har det ens någon samhörighet?

Caroline

Roligt med shopping! :)

fashion

Härligt med shopping! :)

THE REVOLT

Joo blir ju en bättre känsla att se filmen då den visas på skara filmfestival, elr det är iaf vad jag tror :0 så ni gjorde nog ett smart val där!^^

Hahaha bilden! xD

THE REVOLT

Joo blir ju en bättre känsla att se filmen då den visas på skara filmfestival, elr det är iaf vad jag tror :0 så ni gjorde nog ett smart val där!^^

Hahaha bilden! xD

Ronja

Haha så bra foto! :D
Idag har jag bara gjort läxor och jobbat, imorgon är det skola igen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: