Sjukling ~

Untitled | We Heart It - image #2166678 by Super-Panda on Favim.com

Ligger hemma i sängen (vilket jag gjort de två senaste dagarna) med så ont i halsen att det gör jätteont att svälja, öronont och lite hosta. Troligen kommer nu detta efter en liten förkylning jag hade förra veckan. Fast mamma tror att det kan vara halsfluss, är det inte bättre till imorgon så får jag ringa till vårdcentralen. Men jag hoppas att det blir bättre tills imorgon, eftersom jag ska jobba på onsdag igen. Så jag gör nog inte så mycket mer än att ligga i sängen och vila idag.

Annars är jag nu HELT KLAR med min aupairansökan.
Nu ska jag bara boka in en tid för intervjun och sen är jag pågång!



Emma & Julia

Åhh, krya på dig! <3

Caroline

Spännande med aupair ansökan! :)

Hoppas du blir frisk snart!

Caroline

Sv; tack :D

Emma

Krya på dig!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Krya på dig!

Flisan

sv: tack så mkt :D

jag gjorde min au pair intervju igår :P

natalia

Tack finis för din kommentar, ibland är de så skönt med pepp!!
Krya på dig!

Angelica

Krya på dig! Så himla tråkigt att bli sjuk när man har saker att göra :/

Linn

du får krya på dig!

Madeliene

- krya på dig! <3

Frida - FotograFia

Sv: Tack så jätte mycket!! :)

S A R A

krya på dig!

Photo by E M E R E L L A

Krya på dig! :)

Josefine ♔

Så fin bild :D Och krya verkligen på dig!! :)

Ida - foto & häst

åh så hemskt! börjar själv oxå bli förkyld :( du får krya på dig!!
sv; taack ❤

Anna

Åh, vad kul. Hoppas intervjun kommer gå bra!
Svar: Ja, verkligen. Så det är väldigt bitterljuvt att den startar snart..

Malin

Sv: Nice, ja det gör jag med. :)

Krya på dej! :)

milina.blogg.se

åh :/ krya på dig!

Alina

sv: åh jag med :))

Anonym

Sv: det gick bra jag trodde det skulle vara läskigare än vad det var haha eftersom intervjun var på engelska :P
Det var massa frågor om saker och ting i olika situationer och vad man har för erfarenhet och sånt, ganska lätta frågor :P

Anonym

Sv: det gick bra jag trodde det skulle vara läskigare än vad det var haha eftersom intervjun var på engelska :P
Det var massa frågor om saker och ting i olika situationer och vad man har för erfarenhet och sånt, ganska lätta frågor :P

Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: