Autumn ~

 
Godkväll! Första dagen den här månaden som jag fått jobb, vilket firades med att skrapa rutorna på bilen imorse och ett besök hos tandläkaren. Jag har haft så ont i en av mina bakre tänder, så jag har knappt kunnat äta ordentligt. Dom kunde inte hitta något större fel, förutom en inflammation i tandköttet. Så det är väl vad vi hoppas på orsakar smärtan.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, fixat lite med min au pair-ansökan. hehehe
Det går framåt med den iallafall (: Vilket är lite kul.

Vad har ni gjort idag? :)
 



amanda

så mysiga bilder!

emelie andersson

fina bilder :D

sv: åh tack så mycket, du anar inte hur mkt det värmer :) <3

Petra

fina bilder

sv ja det känns bra

Flisan

sv: tack :)

Julia Müller-Sandvik

Spolade de inte ur tandköttet då?!? Som med visdomständer!??!?!? Och fick penicillin!?!?!

Åk annars genast dit och begär det, inte för att oroa dig, men det var en infektion i tandköttet som gjorde att min alopecia började, och jag tappade allt mitt huvudhår!

OLIVIA

så fina bilder :D

sv: hih itack :D
kram♥

Hanna

Hihi ja de var super gott :D smakar Annorlunda men gott!!

milina.blogg.se

Inflammation är inte kul!

Beatrice Johansson

Så fina bilder:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Anita

Så fina bilder!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Linnéa

Hihi, tackar jag ska ha en fortsatt fin semester... idag har vi "bara" haft +32 grader här <3

Ida Lindborg ♡

så härligt med höst ändå!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Life of Johanna

Kul med jobb :)

CECILIA

sv: toppen!!
KRAM!

fashion

Fina bilder! :D

emelie andersson

sv: tack fina du :D

J E N N I F E R

så härliga bilder!

amanda

aj med inflammation :(

Tea

SV: Åh men tack så mycket rara du!! :D
Ha en fortsatt fin kväll, kraaamar! <3

Hanna Andersson

Så mysiga bilder!!

Matilda - tonårsliv i rullstol

Höst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: