Bio med mamma ~






Prietha

Dom visa The Maze runner här förra veckan men jag missade chansen att se den :/ Dylan O'Brien är ju <3<3

Flisan

sv: najs :D

Erika

Måste verkligen se den där filmen :)

V I L M A L A ♔

Kul :D :D :D

Linn

såg den förra helgen ! Hur bra som helst! :D

Photo by E M E R E L L A

Mysigt att gå på bio med sin mamma :) Var på tok för längesen jag gjorde det med min :)

Peasyeasy

Den filmen har jag varit sugen på att se länge! Var den bra?

elin

åh vill så gärna se den!var den bra? :)

Elin

allt bra?

Johanna

Kul!

emelie andersson

sv: åh tack fina du :)
hoppas att bion va bra!

linnea

den vill jag se! :)

amanda

åh mysigt med bio!

sv: kul att du vill vara med! lycka till :D

My Fredblad

Den där tyckte jag var så sjuuuukt bra! Vad tyckte du? :D

mira

Den vill jag se!

Julia Müller-Sandvik

Åååh, lovely! men var den inte läskig? :)

Tea

Myyys! :D

SV: Tack så hjärtligt rara du! :D
Ha en riktigt fin lördag, kramkram! ♥

marina

sv. Visst är den. :)
Hoppas du har en bra helg!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Vad nice

ebba

åh tänkte se den ikväll men får se hur det blir med det!

svar: tack så mycket :D

Ida - foto & häst

så härligt :D
sv; tusen tack fina du ❤

Annika

SV: tackar! :D

Sohejla

Har hört en massa om Maze Runner. Hur var den?

Madde

Åh jag har velat se den filmen! Var den bra? :O

♫♪ sandra

åh den vill jag också se!

Robex Lundgren

kul

Vilma Lindberg

Åh vill också se den! Är den bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: