Dagens i-landsproblem ~

Alívio Imediato | via Tumblr

hallå, jag sitter fortfarande i sängen i min pyjamas. Mormor kommer typ när som helst eftersom hon ska äta middag med oss ikväll. Men vet ni vad? Jag orkar verkligen inte lämna min säng. hahaha

Näe, nu får jag väl hoppa upp från sängen och göra mig iordning.
Annars kanske hon tror att jag precis vaknade, och det går ju inte.



Cornelia

sv: Tack så mycket :)

Flisan

sv: najs, vad tyckte du om den? :)

Petra

åh vad mysigt att ligga kvar i sängen

hoppas du få en härlig kväll

sv ja den har varit bra

CECILIA

sv: tack så mycket!
KRAM!

Boel

Hoppas du får det trevlig med mormor och att du hann göra dig i orning haha ^^

Hanna

Vad härligt med en sån dag :)
Sv: Tack så mycket :)

Hanna

Sv: Vad roligt att du tyckte de! Och tack så mycket :)

joicio.blogg.se

Åh vad mysigt att umgås med sin mormor. Min mormor är mitt ALLT, verkligen. Men hon har flyttat till spanien =( Innan det så umgicks vi nästan hela tiden

marina

sv. Nja, det var jag inte om det är. Har flyttat för mycket i mitt liv, så hade gärna inte flyttat alls. :P

Kajsa-Stina

Haha det är ju så skönt att vara kvar i sängen. Dessutom är det ju helg och höstigt ute så finns inga anledningar att lämna sängen egentligen :D Fast om din mormor kommer på middag är det ju nog bäst om du gör det ändå haha :)

sv: Jättegott var det verkligen!
Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på ikväll? :)

Julia

HÄRLIGT!! :D

KassandraPalma

så skönt att bara slappna av

Linnea

Åh, så brukar jag känna mig på lördagar!
Hoppas att du får en fin lördagskväll!
Kram!

natalia

Härligt!

fashion

Mysig bild! :)

Liene

sv: Ja, det är skönt, behövs med datorledigt ibland, men jag har ju tidsinställda inlägg :)

Hoppas du får en mysig dag!

Lollee

Ville inte heller lämna sängen!

joicio.blogg.se

Tipset funkar också =)

Flisan

Sv: tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: