Dagens ~

Hej! Sitter just nu i matkoma i min säng, då jag lagade en gourmé-middag idag bestående av ugnsrostade grönsaker och egengjorda köttbullar. Riktigt gott var det och man blev verkligen proppmätt.

 
Tidigare idag begav jag mig även ut på en intervallträningsrunda där jag varvade jogging med PW.
Kan ju erkänna att mina ben var lagom trötta efteråt. haha

 Vägen tar ju liksom aldrig slut!
 


Nu sitter jag iallafall här och funderar på om jag ska bege mig ut och springa höll jag på att skriva. hahaha
Men jag funderar egentligen på om jag ska kika på någon serie. Det är bra när man tänker på något annat medan man skriver, kan bli bra knasigt då!
Vad har ni gjort idag?



LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Ser supergott ut!

Åh, jag HATAR vägar som aldrig tar slut... gör allt så mycket jobbigare, haha!

Flisan

Sv: tack :)

Hanna

Maten ser ju hur god ut som helst! :D

Tea

Muuuums!!


SV: Hihi jag håller verkligen med dig! ;)
Ha en fortsatt fin kväll, kramis! ♥

Petra

ser riktigt musmigt ut

Petra

ser riktigt mumsigt ut

Cornelia

sv: Tack för tipset! :)

KassandraPalma

åh mumma!

Ida ☯ the sky under the sea

Hemmagjorda köttbullar är bäst!

Sofia

åh vad gott!

Emelie

Men ååh så gott! :D

cassandra gigel

gott :D

Liborius

åh god mat!

CECILIA

gud vad det ser gott ut!

Anita

Gott :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, hade aldrig klarat av den där raksträckan! Känns ju som att man inte kommer någonstans ^^

Linn

oh gud vilken lång väg..skulle bli väldigt långtråkigt o gå :o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: