En miljon saker ~

Jag har en hel A4-sida med grejer jag ska göra idag, och ändå sitter jag här. Jag ska alldeles strax stänga av datorn och sätta igång, bland annat står tvätt och garderobsrensning på schemat idag. Måste även in till stan och handla eftersom jag glömde min lista igår, vilket resulterade i att jag bara fick med mig mjölk hem.

 
Vad ska ni göra idag?



hanna

tack, idag blir det bara plugga plugga plugga, paus för träna och fortsätta plugga typ haha ! D:

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Idag måste jag verkligen städa. Min hund är en riktig dreglare så det är typ kladdigt på golvet:( Har inte orkat ta tag i det, men nu är det ett måste.

Linnéa

Så bra bilder <3

amanda

vilka bra bilder!

Emelie

Lycka till med allt som skulle göras :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv, supergott!

Jag tycker det är tur att vi bor 10 minuter från butiken ;) Det gör liksom inte något om man glömmer något:)

CECILIA

vilken fin blogg!!
Du har inte lust att göra ett bloglovin byte?

Julia Müller-Sandvik

Haha så himla typiskt ;) Jag har exakt samma: MÅSTE städa, MÅSTE laga storkok, MÅSTE förbereda inför sjuornas lektion imorgon... men istället så blir det bara blaha blaha av det hela >.<

sv: Ja, det var inte det skönaste i världen :((

Solin

SV: Åh tack snälla!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Hoppas du hann med allt!

Tea

SV: Tack så jättemycket hihi, blir så glad! :D
Ha en riktigt härlig kväll och hoppas du får en underbar helg! :) kram <3

Viktoria Eriksson

så bra citat! :)

NATHALIE - Fashionblog

Grymma bilder, riktigt bra citat :) Kram

LIENE

Fina bilder :)

emelie andersson

sv: tack så mycket :) det var länge sedan man hörde av dig :) allt bra?

OLIVIA

gillade citaten :D

sv: åh tack :D
kram♥

Ida Lindborg ♡

såå sant :D

Julia

bra bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: