Frukost ~

 
Godmorgon! Halvligger för tillfället i sängen och bara chillar på degen. Vaknade för ungefär en timme sen och ska strax gå ut i köket och fixa lite frulle. Inget jobb står på schemat idag så jag ska väl mest ta det lugnt hemma och påbörja mitt "Dear Host Family" brev. Men det är lite jobbigt dåva, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Smöra är inte min starkaste sida, hahaha.

Nä, nu kurrar magen så det är dags för lite frukost.
Vi hörs!



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Skönt att läsa att det inte bara är jag som ligger och drar mig i sängen länge haha:)

Ebba

Så gott !
Svar: åh tack :)

Hanna

Vad härligt att seg starta dagen :)
Sv: Ja, de var rätt jobbigt... :/

Isabella - Szalai Fotografi

sv; tack så hemskt mycket! :D
Åh, började kurra i magen nu.. Vilket påminner mig om att jag faktiskt inte har ätit frukost ännu haha. :)

LIENE

sv: okej :) men hade inte lagt märke till den bilden i din header förut. Giraffen kände jag igen dock.
Tack du.

Vad sugen jag blev på toast!
Kram

Nelly

Härligt att ligga och dra sej i sängen lite längre! :)

Emelie

För mumsiga bilder! ^^

Linnéa

Hihi, ja jag mår bra just nu :)

Härliga bilder <3

Alina

sv: va bra att du tycker det :)

J E N N I F E R

åh vilka härliga bilder!

CECILIA

åååh, så sugen jag blev!!

Life of Johanna

Hoppas du kom igång med brevet :)

MADDISENJ.SE

Åh så mycket god inspiration :D

hanna

eller hur, ja tycker det är överdrivet sant ju ! :O :D

Julia Müller-Sandvik

sv: Jasså? :D Vad heter du i efternamn? :)

Celine

Usch vad sugen jag blev!

marina

sv. tack så mycket. :)
Så mycket gott på bilden!

amanda

gillar bilderna, mums :D

Viktoria Eriksson

åh, nam så gott! älskar frukost :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilken härlig frukostinspiration :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: