Jobb 8:30 - 16:00 ~

Bilden är från Turkiet. 

Hej! Sitter just nu i soffan i personalrummet och har lite rast. Jobbar till 16:00 idag så det är ju ett par timmar kvar. Jag har sån sjuk träningsvärk efter passet i söndags.. Tog två dar för träningsvärken att komma och det känns som att insidan av låren ska spricka typ... 

Senare ikväll blir det nog ett besök i simhallen, jag har en fribiljett så tänkte faktiskt utnyttja den. Ikväll är det även 16års gräns. Så då brukar det vara rätt lugnt och skönt också. :)

Vad ska ni göra idag?



Flisan

Sv: jag håller på att fylla i alla olika papper som jag ska ha med mig på intervjun :P dudå? :)

Pauline

så jobbigt men samtidigt så härligt med träningsvärk! :)

VERONICA - fashion blog

Härlig bild! Superhärlig, dit vill jag! :) Ha en fin tisdag tjejen, kraamar!

Madde

Vad bra du är som tränar så mkt! :)

Sv: Tack! :D

Sofia

fin bild!

Cornelia

Fin bild! :)

Prietha

SKönt att simma!

Ebba

Åh blev helt sugen på simhall nu?? Minns inte ens när jag var och badade sist!

Linneaellinore - FOTO

Gud vad härligt det låter med att åka och simma, det var längesen jag gjorde det nu :)

V I L M A L A ♔

Har också varit i simhallen!! ❤

Celine

Åh så härlig bild! Längtar utomlands nu!

Ida - foto & häst

åh så mysig och fin bild :D
sv; tacktack ❤

Linn

åh nu vill jag utomlands när jag såg bilden..

My Fredblad

Åh träningsverk... Snacka om att det är något man hat älskar...

Hanna Andersson

Riktigt fin bild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: