Matkoma ~

ok i'm done. | via Tumblr

Hejsan! Vi kom hem från Skövde för ungefär en timme sen, hittade en del kul som jag tänkte visa imorgon medans jag ändå är på jobbet och sliter :) Jag ska strax plocka iordning lite på min säng, komma ur matkoman efter salladen som jag åt för ett tag sen och packa gymväskan för att dra iväg till gymmet om en ungefär en timma.
Blir nog lite cardio och ben, eftersom jag fortfarande har träningsvärk i armarna sen i fredags. Bra jobbat där va, haha. Jag brukar aldrig ha träningsvärk mer än i en dag, men nu så slog väl armarna på stort gissar jag på ;)

Efter gymmet så ska jag besöka mataffären och storhandla inför nästa vecka, vilket alltså betyder att jag måste laga mat ikväll också som jag ska ha med mig imorgon. Låter redan nu som att det kommer bli sent ikväll. haha



natalia

Heja dig som gymmar!

Petra

duktig du är

sv ja det var riktigt gott

amanda

träningsvärk är skönt ;)

Madde

Åh då måste jag se den :D

Flisan

sv: tack :)

Hanna

Vad gott de lät med sallad! Fast vad jobbigt med matkoma när man ska träna.. :)
Sv: De var riktigt gott, och nyttigt :)

Elin

haft en bra helg?

Ida - foto & häst

sååå sanna texter, älskar första haha!
sv; jaaa verkligen :DD

Erika

Hoppas det inte blir allt för sent :)

Emelie

Bilderna är so me, hehe. Kul med ett gympass (:

Anonym

Sv får hoppas jag hittar nån bra dassbok





Anonym

Sv får hoppas jag hittar nån bra dassbok

elin

älskar träningsvärk!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: