The Fosters ~

Brandon and Callie

Matlådor är fixade och jag är sjukt trött.
Meeeen jag ska bara kolla ett avsnitt av The Fosters först..
hehehehehehe



Hanna

Vad duktig du är som gjort matlådor :)
Sv: Vad skönt! Jag måste dock vänta minst en timme innan jag tränar efter jag ätit annars mår jag jätte illa :(

SARA EMILIA

svar; Blev nr. 75 :) Din tur :)

Petra

Sv det blir nog bra

Hopppas du få en underbar vecka

Sofia

Åh tack snälla :D

Anna

Känner igen mig.. Man måste ju få se en serie eller två, även om man är trött :)

Svar: Ja, det var verkligen lyckat :)

V I L M A L A ♔

Lät spännande c:

elin

såå typiskt mig, "ska bara" hahahhah!

Erika

Åh, vad är det för serie? :)

linnea

matlådor check här också. serier - tittar nu! :D

Sofia

Taack :D

natalia

Härligt!

cassandra gigel

sv; visst :D

ha en bra dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: