Första April ~


Det är redan April, hur sjukt är inte det? Om 1,5 månad åker jag, nyss var det 3 månader kvar. Det känns lite ångestfyllt att helt plötsligt inte ha så lång tid, samtidigt som det faktiskt är ganska långt kvar. Blandade känslor var det här ja..

Idag jobbar jag iallafall mellan 7:30-16:30, så det är några timmar kvar. Får se om jag lyckas komma på något bra bus till ikväll. Mamma är och tatuerar sig så hon är nog inte hemma när jag slutat så jag får se om jag kan klura ut något bra och få med mig övriga familjen på det.. Haha 

Har ni lurats något idag?



Pauline

ja tiden går fort

Michelle

Tiden flyger verkligen iväg!

Åh gillar inte alls dessa dagar.. är så lättlurad :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, ja som alltid går tiden sjukt fort!

bookofems.blogg.se

tiden går verkligen galet fort!!

cecilia

äntligen på väg mot sommaren! :D

N

Ja sjukt vad tiden går fort!

KassandraPalma

lyckades lura min syster och säga att vi skulle på one directions konsert haha

Linn

aah tiden går otroligt fort! förstår inte riktigt vart tiden tar vägen!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Spännande att du snart åker! :)

bella

kul att få komma iväg!! :D

Boel

Spännande att du snart ska iväg :D

Sv: Tack!

Johanna Marie.se

Lurades faktiskt inte alls!
Glad påsk förresten :)

linah

glad påsk!

sara

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Sara Ekman

tiden går så fort!

Vano

Jadu, tiden går så otroligt fort. Lurades inte och lurade inte någon heller, lyckades du lura någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: