När dagen inte blir som man tänkt ~

♡ gtfy :* | via Tumblr

Hej! Jag sitter just nu i sängen och ska strax ta tag i rensningen av alla saker som står på golvet. Skulle egentligen jobbat till 16:30 men jag slutade inte förrän 17:40 då jag var tvungen att stänga. Så jag var inte hemma förrän ungefär 18:15. Sen dess har jag bara ätit mat och duschat. Så det har varit full rulle hela dagen. Imorgon börjar jag jobba 7:00, så jag ska inte vara uppe allt för länge ikväll heller. Så jag ska alltså alldeles strax sätta fart.

Vad har ni gjort idag?



Josefine

Segt o börja så tidigt :/

Viktoria - Gravidblogg

Ja verkligen,vi längtar så otroligt mycket :)

Charlotta Hägg

Sv: Ja, det gör det verkligen :)) och jisses vad länge du fick jobba över.. stackars dig när man planerat att gå hem en viss tid :/ KRAM!

NICOLE

Hoppas du får sova gott nu då :D Det ska jag göra efter en full-rulledag :)

amanda

åh LA dit vill jag!

fanny ahlm - hörselskadad

så fin blogg du har, är allt bra annars? Kika gärna in i min blogg där du kan följa mitt liv, där jag själv är hörselskadad, men många verka tro att det är ett handikapp, vilket det inte är, jag hör ju bara dåligt annars är jag stort sätt precist som du, just nu är vi i den perioden då allt ska vara perfekt för att allt ska funka, men jag ger inte upp, trots det så pluggar jag till elektriker och har massa drömmar i livet. Låter det intressant? varför inte ta ett kik? Ha en bra kväll!

Lovisa & Wilma

Idag har jag gått i skolan och sedan jobbat hela kvällen!

Skogsraah ☾

Det låter väl bra om du fick lite rensning gjort :) Själv har jag spenderat kvällen hos mina föräldrar.

MALIN

Los Angeles vill jag besöka en vacker dag!

Yuki Yoursic

jag har legat i sängen hela dagen och ätit mat där emellan och sedan fortsatt slöa i min säng :D

Malin

Dagarna går så himla fort när det är full rulle hela tiden! :)

Boel

Segt att jobba över, duktig du är :)

Sv: Tack snälla!

Alice

Jobbigt att jobba över!

Sara Ekman

Segt att jobba över, men gött med lite extra pengar :)

Bellah

Åh vad härliga inspirationsbilder. Sådana bilder behövs idag, jag har haft Kursprov i svenska hela dagen. Nu har jag bara ett prov kvar sen är det studenten, woho. :)

Anonym

Sv: haha okej nja inte än men lär bli det när jag har kommit hem från London :P

Carolina Thoor

Sen arbetsdag. Synd, men ibland blir det så. Du kanske kan få komptid då! :)

Sv; Jaså, usch vad tråkigt haha. Du är inte alls plast! :)
Kram

Linn Strömberg

Tråkigt att behöva jobba över!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jobbigt när man jobbar över.. särskilt så sent då man bara vill hem. haha :)

Erika

Skönt med lite extra jobbtid dock, fast hade ju varit skönt att får reda på det innan :)

Ida Lindborg ♡

tänk sedan när du är klar med rensningen, skööönt :D

Sv: tack så mycket :)

sofft.blogg.se

sv: Japp,sen är jag helt klar med utbildningen :D

Life of Johanna

Lite mer pengar i kassan :)

corneliaeriksson.blogg.se

Ibland blir det inte som man tänkt, men det blir ju oftast bra ändå :) Jag har varit i skolan och sedan varit på kalas hos min kusin som fyller år. Nu ligger jag hemma på soffan och är proppfull med tårta i magen.

Jenny Karlsson

sv: Visst är det :)

Jobbigt när det inte blir som man tänkt sig, men alltid bra att jobba.. man får ju pengar :)

cecilia

vad jobbigt att stanna kvar på jobbet så länge!

Anna

Ibland blir det inte som man tänkt sig, men skönt med en lugn kväll på det då :)

Svar: Jag tyckte om filmen, den var söt och trevlig att se. Inget mästerverk, men helt klart sevärd.

Beatrice Johansson

Så skönt att ha en lugn kväll:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Josäfin Andersson

Härliga bild - Tråkigt att behöva jobba över :(

MADDISENJ.SE

Tack så mycket <3 Kämpa på!

Ellen Gräntz

Fullt upp låter det som!

Emma

Lite jobbigt att jobba så länge och att va uppe tidigt! :/

Pauline

jobbigt att behövde gå över


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: