Nyckelringar ~


Jag måååååste bara få visa vilka fina nyckelringar som låg här hemma och väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag. Det är Rebecca som har bloggen Junkfoodjunkie som har gjort dessa fina! Hon är sjukt duktig så in och spana in hennes blogg med en gång! Ballerinan och chokladbiten som jag fick är riktigt verklighetstrogna, så om man inte såg nyckelringen så hade man kunnat tro att de var äkta!


Annars jobbar jag på, igår jobbade jag mellan 7-14, idag mellan 7:30-16:45 och imorgon 7-15:30.
Nu ska jag ta och rensa i loppispåsen, har fortfarande inte hunnit göra det då jag haft fullt upp med att packa och skicka kläder som jag sålt.

Vad har ni gjort idag?



Alice

nejjj vad söta!!

Linn Strömberg

Åh hon är så duktig!

Emelie

åh så söta!!

Carolina Thoor

Ja, denna tjej frestade mig med att ta och göra sådana fina nyckelringar! Jag ska bara åka och köpa sådant så är det klart sedan! :D

Sv; Tackar :)
Kram

Malin

Söta! :)

fanny ahlm - hörselskadad

riktigt söta!

Christina

Så äkta de ser ut att vara :O Så himla duktig hon är :)

Boel

Åh vad söta :D

Sv: Ja, de är en hel del :p

Viktoria - Gravidblogg

tack, jag gillar den super mycket :)

Carolina Thoor

Sv; Det var det också :D åt du någon glass igår?
Kram

Anna

Men åh så fina! Vill också ha :)

Josefine

Nästan farligt o ha dem.. Skulle bara vilja äta upp dem haha

Koehler

how cute!

Tack för din fina kommentar, det ska jag absolut prova!! :)

NICOLE

Coola :D

corneliaeriksson.blogg.se

De är riktigt snygga ju!

amanda

åh vilka roliga :D

junkfoodjunkie

Haha log hela det här inlägget verkligen supergulligt av dig! :)
Sv. Tack så mycket! ♥

Vano

Men ååh så söta! Ser verkligen verkliga ut!

Linnea

Ja, jag tycker att kendall o hennes stil är supersnygga :)

MALIN

Så söta!

Sanne-Madeleine Håkansson

häftiga :) super snygga faktiskt :9

Ida Lindborg ♡

tycker dessa är fantastiskt coola :)

carolines

Men åh vilka söta! Dom såg jätteverkliga ut haha!

Skogsraah ☾

Men ÅÅÅH! Skulle gå runt och vara konstans sugen ju <3 haha

sv: Tack så mycket :)

Malin

Nej men ååh så söta!

Cecilia Johansson

Haha vad coola :D

Nina Bergquist

dem ser goda ut..

Johanna

Dom är jättefina såg hennes blogg för första gången idag så kul grej!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilka fantastiska nyckelringar:) Nu blev jag sugen på choklad, trots att det där inte ens var riktig choklad haha.

Sara Ekman

så söta :D

Erika

Riktigt häftiga!! :)

Linn

men wow så häftiga!!

bookofems.blogg.se

klockrena!!!

Pauline

hihi vilka roliga :)

Yuki Yoursic

herregud så söta ^^ Chokobiten skulle lätt passa mig och min nyckelknippe hah a:D
Jag har spenderat tid i min gammla frisörskola och fått inpackning i håret ^^

Celine

Jag hade inte kunnat ha de där utan att bli jätte godissugen!

Celine

Jag hade inte kunnat ha de där utan att bli jätte godissugen!

Johanna - inspiration för briljant bloggare

Vilken grym överraskning. De ser super grymma ut.

Ha en fantastisk helg!

Malin Lindgren

Häftiga :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla fina! :)

Lydia

så fina!

Sanne-Madeleine Håkansson

är allt bra med dig? kram

Linda

de var fina!:D

Anonym

Sv: ja superkul, shopping och sevärdheter typ hehe :P

cecilia

haha, så roliga :Dc

Johanna Marie.se

Superfina! Blir ju sugen på att äta dem :D

CAICAIS.BLOGG.SE~

så gulliga!!

Emma

Åh vad söta!

jonna

Så söta :) Dom ser verkligen äkta ut!

Tack :)

Ellen Gräntz

Vilka fantastiska nyckelringar!

Life of Johanna

Så läckra!

sofft.blogg.se

Jäklar vad snygga och ser så verkliga ut :D

linah

åh va snygga haha:D! ser så äkta ut

Ida - foto & häst

åh så snygga!! ser ju äkta ut haha :D

N

Åh vad gulliga nyckelringar haha! :D

Beatrice Johansson

Så himla coola dem var:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

my

Hahah en sån ska man lura någon med :D

Ida ☯ the sky under the sea

Var nyss inne på den bloggen! Ballerinakexet ser så sjukt verkligt ut.Blir ju hungrig... Hehe...

Sanna Widman

Åh så fina! :D försök att inte äta de nu bara. ;))

SVAR:
Tack! :D

Jenny Karlsson

sv: tack så mycket! :)

Men wow, kolla in hennes blogg förut hon är så himla duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: