Efter två lediga dagar är det dags igen ~

Funny | via Tumblr

Godmorgon! Jag är just nu påväg till Götene för att inviga en ny förskola (igen), ska jobba där både idag och imorgon vilket känns ganska skönt då man får en chans att visa vad man går för lite bättre än bara en dag.

Idag jobbar jag 7:15-13:30. Dock hoppas jag ju på att jag inte är den första på avdelningen, för då kan det bli liiite jobbigt eftersom jag aldrig varit där innan. Så håll tummarna för mig!
 
Vad ska ni göra idag?



Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo tyvärr kan de det. Så länge man inte har skrivit något kontrakt så kan båda parter ändra sig. Men det är lite värre för en säljare för jag tror de blir tvungna att betala mäklaren i alla fall.

Ida

Vad kul!

Life of Johanna

Hoppas det gick bra och jobba :) Spännande med ny förskola :)

Maria

hoppas det går bra att jobba :)

Johanna Marie.se

Åh, lycka till! :D

Angelica Bengtsson Fotografi

Hoppas det går bra! Idag ska jag fota med en kompis och sen ikväll träna :)

xxcyberalienxx

Då får man hoppas att det går bra, jag hade känt samma sak. Man vill gärna ha någon där som hjälper en ifall man är ny! :)

cecilia

hoppas det går bra :)

Erika

Hoppas det går bra :) Själv tycker jag det kan vara lite småjobbigt första gången jag är på en ny förskola med tanke på att man inte vet deras rutiner osv. :)

MartinaOlsson

sv; ja verkligen, superkul! :)

Cecilia Johansson

Hoppas det går bra för dig :D ska organisera mitt rum!

Tea

SV: Hihi åhh ja men visst är hon bara för söt! :D
Ha en riktigt fin fortsättning på dagen, kramis! <3

Josefine ♔

Håller tummarna för att det gått bra för dig!! :)

Boel

Lycka till:D

Sv: Verkligen inte :)

Alice

Lycka till!

Celine

Lycka till! :D

Henrietta Nylund

Haha den bilden!

Jenny Karlsson

vad kul, lycka till!

corneliaeriksson.blogg.se

Hahah älska den bilden! Så skön.

Hoppas att det gick bra.

Sara

Söööt bild! :D

Viktoria Eriksson

det ska nog gå bra! håller tummarna :) åh, älskar dumma mig! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar bilden, såååå söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: